Beantwoord

Internetsnelheid verhogen naar 1 Gbit/s, is een monteursbezoek noodzakelijk?

  • 23 April 2024
  • 11 reacties
  • 88 keer bekeken

ik ben van plan om mijn internet snelheid aan te passen van 50 mbps naar 1000mbps maar moet er dan een monteur langs klomen om dat aan te passen terwijl ik al een cat 6 kabel naar mijn experia box v10 heb?

icon

Beste antwoord door N.N. 23 April 2024, 22:54

Bekijk origineel

11 reacties

Dat beoordeelt KPN @Q Uyttenboogaart , zij weten wat voor glaskast jij hebt en als die geschikt is hoeft er geen monteur te komen 

De V10 is in ieder geval geschikt.

 

@N.N. topp bedankt voor de info

Badge +19

Van 50 naar 1000 is nogal een flinke stap. Gaat u niet onnodig veel geld uitgeven?

Van 50 naar 1000 is nogal een flinke stap. Gaat u niet onnodig veel geld uitgeven?

Als @Q Uyttenboogaart dat nu graag wil is jouw reactie toch geen antwoord op zijn/haar vraag @Joep1965 ?

Reputatie 7
Badge +6

Van 50 naar 1000 is nogal een flinke stap. Gaat u niet onnodig veel geld uitgeven?

Hier ben ik ook benieuwd naar, gewoon puur uit interesse. 

Nou ik zit al sinds 2015 met een 50 50 verbinding en omdat ik een paar aparaten d'r bij heb gekocht die ook allemaal internet gebruiken onder andere een game pc voor mijn zoon dacht ik dat ik wel wat sneller internet nodig heb

Reputatie 7
Badge +24

Nou ik zit al sinds 2015 met een 50 50 verbinding en omdat ik een paar aparaten d'r bij heb gekocht die ook allemaal internet gebruiken onder andere een game pc voor mijn zoon dacht ik dat ik wel wat sneller internet nodig heb

Maar dan is gelijk 1000 mbit nemen wel een flinke stap 😁

Jaa klopt maar is wel dan weet 'future proof'

Reputatie 6
Badge +5

Nou ik zit al sinds 2015 met een 50 50 verbinding en omdat ik een paar aparaten d'r bij heb gekocht die ook allemaal internet gebruiken onder andere een game pc voor mijn zoon dacht ik dat ik wel wat sneller internet nodig heb

Maar dan is gelijk 1000 mbit nemen wel een flinke stap 😁

een game pc kan dan wel optimaal game updates e.d binnenhalen doei ellenlang wachten

Jaa klopt en binnenkort ga ik ook thuis werken dus dan is mijn laptop ook grotendeels van de tijd verbonden met wifi 

Reputatie 7
Badge +6

Jaa klopt en binnenkort ga ik ook thuis werken dus dan is mijn laptop ook grotendeels van de tijd verbonden met wifi 

Goed voorbereid. Ik wens je alvast heel veel plezier 😉

Reageer