Beantwoord

Internetverbinding

  • 18 January 2019
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

flink bedrag betaald voor extra ontvanger met de gedachte dat we dan tenminste gelijk een goede ontvangst hebben.... maar gelijk sinds begin uitvallende internetverbinding. Monteur vandaag geweest die gratis zou zijn, die dan toch geld moet

rekenen, want het is niet goed doorgegeven aan hem. Moet je zelf in dd gaten houden dat het toch niet afgeschreven wordt. Vervolgens is hij weg en internetverbinding valt weer uit... #beetjemoevan

icon

Beste antwoord door Marina_ 21 January 2019, 13:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @MHdeK, Wat jammer dat het tot nu toe allemaal niet zo soepel verloopt. Je geeft in je bericht aan dat je een nieuwe ontvanger hebt aangevraagd en verwachte dat het meteen goed zou zijn, maar sinds dien heb je geen goede internetverbinding meer. Begrijp ik dat goed? Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik jouw verbinding doormeten en uitzoeken hoe het zit met de kosten van het bezoek van de monteur.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad @MHdeK. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer