Beantwoord

Internetverbinding instabiel

  • 20 August 2020
  • 4 reacties
  • 261 keer bekeken

Meerdere keren per dag valt internet weg, ik heb een nieuwe Experiabox V10

gebeld met KPN voor 4G backup maar dat is voor ons niet beschikbaar.

 

Link gekregen om afspraak te maken met servicemonteur van één van de medewerkers, maar als ik de link aanklik dan krijg ik de melding : géén monteur beschikbaar……

 

Na een test geeft KPN aan op afstand dat alles in orde zou zijn….

Bijgaand een foto van hoe de aansluiting is afgeleverd, zou hier het probleem liggen?

Volgens KPN niet….

 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 22 August 2020, 08:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @John Post welkom op het forum. Ik ga je helpen om een oplossing te vinden. Laat ik beginnen met te zeggen dat op het eerste gezicht de aansluiting er inderdaad niet optimaal uitziet. Loopt de grijze kabel op de foto rechtstreeks naar de Experia Box en hoe lang is deze ongeveer? Zou je ook voor mij jouw profiel verder kunnen aanvullen en mij dan een seintje kunnen geven wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik ook de verbinding even doormeten.  Ik zie je bericht graag tegemoet 🙂

De kabel loopt rechtstreeks naar de experia box en is ongeveer 1 meter lang

Reputatie 7
Badge +13

Dat is niet te lang John. Kun je dan nog even jouw adresgegevens in jouw profiel zetten? Dan kan ik even de lijn doormeten.

Reputatie 7
Badge +13

Is het nog gelukt @John Post ? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag. Zou je dan nog even jouw profiel kunnen aanvullen? Dan kan ik even meekijken.

Reageer