Beantwoord

Internetverbinding op Sony TV Bravia

  • 16 August 2020
  • 3 reacties
  • 860 keer bekeken

Al maandenlang heeft mijn Sony Bravia TV een prima internetverbinding. Sinds gisteren opeens niet meer. Ik gebruik als modem en router de Experia Box V10 van KPN. Verbinding tussen TV en modem is bedraad. 

Al mijn andere apparaten hebben een prima internetverbinding. 

Heb inmiddels alle apparaten meerdere keren langdurig uit- en aangezet. Heb netwerkkabel vervangen door een nieuwe. Heb TV meerdere keren opnieuw geïnstalleerd. 

Hoe kan ik de internetverbinding van mijn TV weer herstellen, iemand enig idee? 

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 August 2020, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @bnoordzij , toevalig gisteren binnen dit forum nog een forumlidgezien met hetzelfde probleem,ook met een Sony.

Toen geadviseerd om te kijken op de website van Sony om de laatste firmware te installeren.

Je kunt de Sony ook eens een fabrieksreset geven.

Succes.

 

 

 

Hier de persoon waar JanD naar verwijst ik heb het opgelost het komt doordat de tijd op de tv niet goed staat je kan hem ook niet goed zetten want het is niet actief je kan het oplossen door de fabrieksinstellingen terug te zetten en dan opnieuw instellen en bij het kiezen van het land België te kiezen en bij taal België Nederlands nu kan je wel bij de instelling van de tijd bij mij werkt het allemaal weer succes

@Habe22 @JanD. Dank voor jullie reacties. Ik heb gisteren een fabrieksreset uitgevoerd en dat heeft het probleem opgelost!