Beantwoord

Internetverbinding valt weg

  • 11 December 2020
  • 12 reacties
  • 89 keer bekeken

Mijn internet bekabeld valt iedere keer weg.

Ook wifi valt weg en itv  modum kapt ermee.

Mijn unifi netwerk krijgt geen internet signaal meer.

Hopeloos, geen contact met kpn te krijgen.

Dus wordt niet opgelost.

Als jullie in gebreken blijven  en niet berijkbaar kan ik mijn contract ontbinden, en kunnen jullie je zooi ophalen

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 December 2020, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Nou nou je bent nogal zeker van je zaak. Heb je alle kabels ed al gecontroleerd.  De meeste storingen bevinden zich na het modem namelijk.

Jep als je geen contact meer kan krijgen lost het niet op

Badge +19

Ga eerst eens testen om uit te sluiten dat je bekabeling ergens niet goed is. Verwijder alle randapparatuur van de v8. Reset en en kijk dat een halve dag aan. Bij geen uitval ga je 1 voor 1 alles aansluiten met een halve dag er tussen.

Reputatie 7
Badge +19

@Speedyehv De verbinding hoort natuurlijk niet steeds weg te vallen. Het is wel de bedoeling dat het opgelost wordt. We helpen je hier graag op weg.

Heb je de tips van Joep nog geprobeerd? Hoe gaat het nu met de verbinding?

Ja heb ik gedaan, maar geen suc6, ook door de computer van kpn diverse malen laten herstarten geen resultaat, valt iedere keer internet verbinding weg, maar persoonlijk  kontact krijgen met kpn lijkt niet meer mogelijk.

Ballentent is het geworden, beter uitkijken naar andere provider

Reputatie 7
Badge +19

@Speedyehv Dat is niet de bedoeling, ik help je ook graag via deze weg als je er via de klantenservice niet door komt. Kan je voor mij je postcode, huisnummer en klantnummer toevoegen aan je forumprofiel? Geef je een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan kan ik de verbinding voor je nakijken.

Ik heb mijn profiel aangepast

 

Reputatie 7
Badge +19

@Speedyehv Dankjewel, ik heb ze erbij gepakt en jouw verbinding nagekeken. 

De verbinding ziet er goed uit, dat maakt het wat lastiger om aan te wijzen wat er aan de hand is. Daarom heb ik je hulp daarbij nodig. Kan je me meer vertellen over wat er precies gebeurt? Hoe vaak heb je last van deze storing? Vallen er lampjes uit op het modem en zo ja, welke? 

Mijn internet verbinding valt weg wifi verbinding is goed maar laat geen internet.

Bekabeld ook geen internet lampjes branden zoals het hoort. 

 Mischien een nieuw modum sturen, ben naar een maand helemaal klaar mee. Ook itv valt regelmatig weg

Reputatie 7
Badge +19

@Speedyehv Het modem werkt goed en heeft een goede verbinding met het netwerk, het ligt niet aan het modem als ik naar de resultaten van de metingen kijk. Maar toch heb je last van storingen, dus moeten we verder kijken. Ik raad je eerst aan om de Experia Box een volledige reset te geven volgens stap 2. Dat werkt heel goed bij veel verschillende problemen. Ik raad je aan om uit te proberen hoe het gaat, dat hoor ik natuurlijk graag.

Bewijs dat jullie niks doen, ik heb geen experia box. En ja er is niets meer aan de hand. De experia box was dus defect, en middels door abbo over te sluiten heb ik de box 12 en 2 superwifi punten gekregen. Dus ik heb via een omweg zelf mijn probleem moeten oplossen. Dus noem de service van jullie waardeloos. En heb bijna 1maand over slechte/geen verbinding gehad, waardeloos dat je alles zelf moet oplossen.

Reputatie 7
Badge +19

@Speedyehv Wij kunnen de verbinding tot het modem voor je nakijken. Maar zonder jouw hulp beginnen wij niets. We kunnen van afstand niet alles zien, dus als je me (onbedoeld) niet alles vertelt over hoe de situatie thuis in elkaar steekt, wordt het lastig om een probleem op te kunnen lossen. Dat geldt ook wanneer je geen terugkoppeling geeft. Fijn om te horen dat het uiteindelijk via een andere weg opgelost is.