Beantwoord

IP-adres niet verkrijgbaar

  • 25 January 2019
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Deze week is de elektriciteit uitgevallen. En nu lukt het boven niet meer om verbinding te krijgen.
Ik heb 2 wifi versterkers die door een KPN monteur zijn geïnstalleerd.
Wat moet ik doen..
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 January 2019, 10:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Anna1965, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ah, soms gebeuren er vervelende dingen met apparaten als de elektriciteit uitvalt 😞 Dit kan problemen veroorzaken, waardoor apparatuur kapot kan gaan.. Je geeft aan, in de titel, dat het gaat om het IP-adres. Dit soort problemen zijn vaak op te lossen door de Experia Box te resetten en daarna de WiFi versterker opnieuw te koppelen. Bij de reset worden de fabrieksinstellingen herstelt, dus mocht je de netwerknaam en het wachtwoord ooit hebben aangepast, dan zal je die weer opnieuw moeten instellen.

Heb je dit probleem trouwens op meerdere apparaten? Je kan, na bovenstaande te hebben uitgevoerd, ook altijd nog even het netwerk vergeten en opnieuw aanmelden.

Wil je laten weten of het hiermee gelukt is? Zo niet, dan help ik je verder! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?
bedankt voor je reactie, heb inderdaad met hulp van de kpn chat medewerker de versterkers gereset met de knopjes achter op het apparaat en alles doet het gelukkig weer!
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te horen Anna! Veel plezier ermee 😉

Reageer