Beantwoord

ip adress wijzigen

  • 3 December 2020
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

hallo, ik speel zelf een aantal spelletjes en word hier zo af en toe geddost omdat iemand op 1 of andere manier aan mijn ip is gekomen. ik zou dus graag mijn ip willen wijzigen en vroeg mij af of dit mogelijk is, en hoe. het probleem is dat mijn ouders dit niet mogen weten omdat ik dan dit spelletje niet meer mag spelen. 

icon

Beste antwoord door huistijger 4 December 2020, 05:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @leyla , helaas komt dit vaker voor in de gamers wereld. Jij bent te goed of hebt ruzie gekregen met een andere gamer en die neemt wraak met een ddos. KPN werkt hier niet aan mee, het is beleid om geen ip-adres wijziging uit te voeren. Het lost jouw probleem maar tijdelijk op en KPN zit met een ‘onbruikbaar’ ip-adres.

Hallo @leyla , helaas komt dit vaker voor in de gamers wereld. Jij bent te goed of hebt ruzie gekregen met een andere gamer en die neemt wraak met een ddos. KPN werkt hier niet aan mee, het is beleid om geen ip-adres wijziging uit te voeren. Het lost jouw probleem maar tijdelijk op en KPN zit met een ‘onbruikbaar’ ip-adres.

Maar het zal niet meer gebeuren? Ik ben toen zelf heel dom geweest door op een linkje te klikken. Dit was heel dom van mij en hier heb ik zeker van geleerd. Anders waren ze nooit aan mijn ip gekomen

Badge +12

Een VPN-verbinding gebruiken kan ook denk ik (?) Of werkt dat zo niet..

Reputatie 7
Badge +21

Een VPN-verbinding gebruiken kan ook denk ik (?) Of werkt dat zo niet..

Nu het echte ip-adres al bekend is, is het daar te laat voor.

Reputatie 7
Badge +21

Oei @leyla je vraagt de KPN iets te doen wat je ouders niet mogen weten, daar zal geen enkele provider aan meewerken, maar ondanks dat kan het ook niet zoals @RBxx hier ook al schrijft.