Vraag

Is de mogelijkheid om maandelijks je CombiVoordeel te wijzigen verdwenen na migratie van Telfort Thuis naar KPN

  • 25 November 2020
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Zie nu ineens Fox Sports gratis - Compleetvoordeel staan op de KPN factuur ?

 

Op de Telfort factuur stond Telfort CombiVoordeel: Gratis FOX !

 

Volgens mij is er iets niet goed gegaan bij de migratie van Telfort Thuis naar TFT/KPN.

 

Heb geen Compleetvoordeel maar Telfort of TFT CombiVoordeel.

 

Door deze fout zie ik in de MijnKPN omgeving ook niet mijn voordelen en kan ik ze ook niet meer maandelijks wijzigen.

 

Op dit moment is dat niet zo'n probleem maar als ik straks terug zou willen naar 5 euro factuurkorting kan dat nu niet meer.

 

Kan iemand dit corrigeren s.v.p. ? Ik wil mijn Combivoordeel behouden zoals het was.

 

p.s. Gek genoeg heb ik nog wel op de mobiel factuur TFT CombiVoordeel Mobiel staan en krijg ik ook nog wel de dubbele data ! (maar misschien is dat ook wel bij Compleetvoordeel)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Wel toevallig dat er van allerlei dingen fout gegaan zijn met de migratie die allemaal 1 overeenkomst hebben!

Je kan niet terug naar een goedkopere vorm van je abonnement na de migratie.

  1. Heb je als combivoordeel de 5 euro korting op je factuur dan kan je overstappen via je voordelen in MijnKPN naar een gratis FOX of Pluspakket, maar andersom niet.
  2. Heb je bij de migratie al Bellen als extra optie aan staan en zeg je dat op, dan gaat je factuur niet weer 2,50 omlaag omdat je in tegenstelling tot de mensen die op het moment van de migratie geen Bellen als optie aan hadden staan, geen 2,50 korting op internet gehad maar korting op bellen?
  3. Heb je bij de migratie al extra snelheid 100 als optie aan staan en zeg je dat op, dan gaat je factuur niet weer 7,50 omlaag omdat je in tegenstelling tot de mensen die op het moment van de migratie geen extra snelheid als optie aan hadden staan, ook geen 2,50 korting op internet gehad maar een verlaging van extra snelheid van 7,50 naar 4,99?

Wat een toeval allemaal zeg!

Of zijn de abonnementsprijzen op een sneaky manier gewoon verhoogd voor een specifieke klantengroep.

Dat is een wijziging van de voorwaarden en dus wettelijk niet toegestaan.

De abonnementsprijs met 2,50 verhogen en daarna een korting van 2,50 geven aan sommigen om de factuurprijs weer te laten kloppen is ook onrechtmatig!

Indexatie zal gaan plaatsvinden over een te hoog bedrag want de korting indexeren ze niet!

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/inflatiecorrectie-klopt-van-geen-kanten-512546

Ik snap echt niet waarom KPN denkt weg te komen met deze fraude!

Heb je bij de migratie al Bellen als extra optie aan staan en zeg je dat op, dan gaat je factuur niet weer 2,50 omlaag omdat je in tegenstelling tot de mensen die op het moment van de migratie geen Bellen als optie aan hadden staan, geen 2,50 korting op internet gehad maar korting op bellen?

 

In een ander topic waar je regelmatig reageert is al door kpn bevestigd dat ze de situatie bekijken.

@Jeroen Ruiter Klopt!

Maar dit Topic gaat over het wegvallen van de optie van het maandelijks wijzigen van het CombiVoordeel na de migratie.

Ook iets waar KPN nog naar moet gaan kijken!

Maar ook een niet wenselijk gevolg van de migratie terwijl alles hetzelfde zou blijven.

Heeft dus wel met elkaar te maken maar is niet hetzelfde.