Is een zakelijk abonnement wel de moeite waard?

  • 29 June 2021
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Overgestapt op KPN zakelijk met de illusie een zakelijk dienstverlening te ontvangen.
Helaas blijk ik daar toch een ander beeld bij te hebben dan KPN.
Zo werd ik geconfronteerd met een toenemende uitval van internet en TV signaal. Apparatuur kon de router niet vinden. In de meterkast kijkend leek die zie ook steeds te resetten. Nou is een storing aan TV signaal erg hinderlijk als Nederland voetbalt, maar een klapperende verbinding als je video vergaderingen hebt en online presentatie geeft is vanuit zakelijk perspectief minder prettig.

Zo verwacht bij storingen een iets andere vorm van oplossend vermogen van de servicedesk dan een herhaling van de stappen die ik zelf al had genomen (op basis van alle support pagina's en tools). Het scenario was: ik doe op afstand wel een reset van de router. Iets dat al herhaaldelijk was gedaan.

Enige oplossing is het omruilen van de router. Dus mijn netwerk voor langere tijd plat leggen en dus geen communicatiemogelijkheden. Want omruilactie: ik krijg de nieuwe pas mee als ik de oude inlever. Dat terwijl het werk met horten en stoten wel door moet.
Dienstverlening die niet past bij 2021.

Probleemanalyse wordt niet gedaan, try en error is het devies. In de consumentenmarkt prima, maar als zakelijke dienstverlening niet geschikt.

Moest ik even kwijt, misschien dat iemand me kan aangeven of er een abonnementsvorm bij KPN is die wel dienstverlening anno 2021 biedt...

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Maar is het nu opgelost met een andere router?