Beantwoord

Is mijn abonnement al actief?

  • 30 October 2020
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Mijn abonnement zou de 28 oktober ingaan maar na lang proberen geen internet. Uiteindelijk contact gezocht met kpn blijkt de start datum 2 dagen verschoven te zijn. Maar 30 oktober zonder dat wij daar bericht van hebben gehad. Maar vandaag vanaf 12:00 zou het ingaan. Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd maar nog steeds niks. Is mijn abonnement al ectief of is het weer verschuiven. 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 November 2020, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Arjan77, welkom! Wat rot dat de communicatie zo slecht is! Hoe staat het er nu voor? Werkt het naar behoren? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je erbij. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet gereageerd, @Arjan77. Heb je inmiddels diensten? Zo niet, reageer vooral en vul je forumprofiel in. Dan kunnen we hier verdere actie op ondernemen. 

Reputatie 7
Badge +20

@Arjan77, we hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn of mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!