Beantwoord

Isra kastje afwezig

• 13 november 2020
  • 9 reacties
  • 136 keer bekeken

Kort geleden is mijn meterkast gerenoveerd i.v.m zonnepanelen. Bij het demonteren bleek dat de kpn kabel zonder Isra kastje binnenkomt en de kabel naar mijn router  met twee draadjes er aan gesoldeerd is.

Alles lijkt goed te werken, maar mag dit zo blijven zitten of hoe kom ik aan een nieuwe isra aansluiting. 
Ik betrek alle diensten al 40 jaar via de KPN.  
wie kan me helpen.

icon

Beste antwoord door Bart_Z 23 november 2020, 10:17

@Hebbes  Als het servicelampje oranje brandt, dan betekent dat en van de diensten niet goed werkt. Alleen welke is dat dan? Want je geeft aan dat alles goed werkt. Heb je het modem al eens opnieuw opgestart? Of zelfs hersteld met de herstel knop?

In ieder geval komt de monteur voor het ISRA morgen 24-11 tussen 0800-1000 uur. Kun je hem ook nog eens vragen. Ik hoor graag hoe dat bezoek verlopen is. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het verdient geen schoonheidsprijs natuurlijk maar kwaad kan het niet. Ik verwacht niet dat daar nu in coronatijd een monteur voor komt. Dat moet je nu ook niet willen lijkt me.

Reputatie 6
Badge +9

Deze week heeft een monteur van KPN gratis mijn ISRA-punt hersteld, nadat daar via een moderator van dit forum opdracht toe was gegeven. Was een paar minuten werk.

Piet.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Hebbes, als het zo is zo is als je beschrijft kan ik daar een monteur voor aansturen, dat is niet hoe het moet zijn namelijk. Als je jouw Forumprofiel voorziet van postcode + huisnummer en naam van de contractant dan ga hem voor je plannen. Laat je even weten als je het profiel hebt aangevuld.

Hallo BArt

Ik heb de gegevens ingevoerd/aangepast.

Bedankt voor je hulp tot zover.

Nog even een vraag, sinds kort brand ook het service lampje oranje, alles lijkt goed te werken maar toch.

Jaren geleden heeft een collega van jou alles naar gelopen en na een bezoek aan de centrale kast hier in de wijk was dat opgelost.

De wijk is 40 jaar oud en alles loopt nog via die blauwe gevlochten KPN kabel.

Kort geleden is er wel een glasvezel buisje naar binnen aangelegd. Maar gezien het feit dat alles goed werkte en de KPN geen deel uitmaakte van het aangeboden pakket heb ik daar geen gebruik van gemaakt.

IK hoor graag iets van je m.b.t. dit onderwerp.

Alvast  Bedankt

Reputatie 7
Badge +14

@Hebbes  Als het servicelampje oranje brandt, dan betekent dat en van de diensten niet goed werkt. Alleen welke is dat dan? Want je geeft aan dat alles goed werkt. Heb je het modem al eens opnieuw opgestart? Of zelfs hersteld met de herstel knop?

In ieder geval komt de monteur voor het ISRA morgen 24-11 tussen 0800-1000 uur. Kun je hem ook nog eens vragen. Ik hoor graag hoe dat bezoek verlopen is. 

Hallo Bart

Bedankt voor de snelle actie!

Echter ik ben morgen niet thuis en kan geen back-up verzorgen. Woensdag is een goed optie voor mij.

Wijzigen van de afspraak via de site werkt niet vanwege een storing en telefonisch wordt ik terugverwezen naar die betreffende site. Is het mogelijk dat u de afspraak verzet ?

Met vriendelijke groeten.

Monteur was precies op tijd en ik was nog thuis. Isri kastje weer gemonteerd en kabel naar de router opnieuw aangesloten

Storingslampje is uit en alles werkt.

Perfect geregeld!

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Hebbes , persoonlijk zou ik meteen voor glasvezel gaan, ook als KPN daar niet op levert, jammer dan voor KPN, maar dat is persoonlijk.

Reputatie 7
Badge +14

Dat is snel en top geregeld. Graag gedaan en mochten we nog weer iets kunnen betekenen, laat het dan vooral weten.

Reageer