Beantwoord

ISRA / plaatje / inbouw

  • 12 August 2020
  • 5 reacties
  • 1131 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik ben op zoek naar onderstaand afdekplaatje. Heb nu dezelfde, alleen onderste rondje mist. ziet er dus niet netjes uit. Of andere oplossing zodat het er weer netjes uitziet. Ik kan het nergens vinden. Graag hulp..

 

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 12 August 2020, 12:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

In de bouwmarkt kun je afdekramen kopen, die passen ook op de oude PTT inbouwdozen.

In dit geval heb je dan een dubbelafdekraam, een telefoonplaatje en een blind plaatje nodig om het geheel weer netjes te maken.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ja, maar dan moet @gertjan1985 dit dus wel slopen, de draadjes losmaken enzo. En de nieuwe aansluiten. Behoorlijk veel extra werk. 

Wat je kunt doen is even op marktplaats kijken of zoiets aangeboden word.

Ja, maar dan moet @gertjan1985 dit dus wel slopen, de draadjes losmaken enzo. En de nieuwe aansluiten. Behoorlijk veel extra werk. 

Wat je kunt doen is even op marktplaats kijken of zoiets aangeboden word.


De draadjes hoeven niet los. Plaatjes los draaien, afdekraampje los halen en de nieuwe er overheen zetten. Het binnenwerk kan blijven zitten.

Soms moet je het binnenwerk even opnieuw centreren.

Reputatie 7
Badge +9

@gertjan1985 Ik had een tijdje geleden ook zo'n afdekplaatje nodig. Ik heb toen bij de plaatselijke woningstichting gevraagd of ik in binnenkort door hen te slopen woningen mocht kijken of daar toevallig dergelijke afdekplaatjes zaten. Was geen enkel probleem, en ik was ermee geholpen.

Piet. 

Hoi allemaal

ik zou graag een andere aansluiting willen 

van foto 2 naar foto 1

iemand een idee hoe en of er bij kpn kosten aan zijn verbonden?

met vriendelijke groet