Sinds 1 april (geen grap) hebben wij geen service meer. Dus geen TV/ Internet/ Telefoon.
Nu ben ik vanochtend even naar het dorp gereden (Ilpendam) en sprak daar een medewerker van VolkertWessel.
Hij wist mij te vertellen dat er een paar weken geleden andere werkzaamheden waren gedaan en dat hierbij een kabel was geraakt. De kabel was al erg verouderd en de papieren isolatie die achter het koper zit is door de vocht papperig geworden met alle gevolgen van dien.
Goed, shit happends zou je denken…… Maar wat mij nu verbaast is:
- Waarom denkt de KPN dat het om 18:00 verholpen is?
- Waarom weet de servicedesk niet van dit algehele probleem.
- Waarom worden er mensen erop uit gestuurd om hun (oude) modem te vervangen door V10.
- Waarom is deze VolkertWessel meneer alleen en waarom is hij net pas begonnen met het doormeten?
- Waarom krijg ik geen noodpakket als ik bel? De medewerker zegt de storing duurt tot 18:00 uur (??)
- Waarom komen de updates niet door van VolkertWessel naar de KPN? De graafwerkzaamheden moeten nog plaatsvinden. Sterker nog de minikraan en de extra manschappen zijn er niet!
Kortom erg slecht geregeld allemaal