Beantwoord

kabelbreuk en ze laten je zitten

  • 6 November 2020
  • 11 reacties
  • 308 keer bekeken

Hoe kan het een bedrijf als kpn laat je gewoon zitten.

gister hadden we ineens geen internet tv meer.

Geen graafwerk e.d in de buurt gehad maarde monteur vanmorgen constateert een kabelbreuk.

 

we zijn dus gaan bellen met kpn want ik ben inkomsten afhankelijk van internet met een webshop.

 

geen oplossingen van kpn uit ook geen idee wanneer het gerepareerd wordt.

de monteur gaf aan een nood pakket .

de helpdesk geeft aan dat dit niet geleverd wordt met een kabelbreuk.

 

te bizar dus .

al jaren klant bij kpn een maand rekening van €250,00 en totaal geen hulp.

 

morgen maar eens kijken welke provider ons wel kan helpen denk ik zo.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 November 2020, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

U dacht dat ze binnen een uur op de stoep zouden staan?

Hoi @Insectonline . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat er na aanleiding van jouw melding een monteur is geweest en die heeft geconstateerd dat er een kabel stuk is? Ik vermoed dat hij daar dan de ondergrondse voor heeft heeft aangestuurd?

Als de kabel stuk is gegaan op een plek waar bijvoorbeeld de openbare ruimte open gegraven moet worden gaat dat gemoeid met vergunningen. Wij kunnen niet zomaar overal de boel gaan afzetten en graven. Dit is voorlopig natuurlijk allemaal speculatie maar ik wilde je wel even meenemen in de complexe variabelen die bij dit soort zaken komen kijken. 

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kijk ik graag voor je wat de stand van zaken is. 

(heb je trouwens een particulier mobiel nummer van KPN? Want dan kan ik daar een gratis, grote weekbundel op zetten)

Reputatie 7
Badge +28

@Joep1965

Bij mij in de tuin gebeurde dat onlangs (door een bedrijf). Dat bedrijf belde toen met KPN. En na ongeveer een uur was het door KPN ingehuurde herstelbedrijf al  bezig met de reparatie. 

Badge +19

Dan  heb jij geluk gehad @Noordzee vaak zie je andere verhalen.

Er is bij ons totaal geen graaf werk gedaan e.d 

maar het grootste probleem is dat mijn bedrijf stil staat . 
 

een nood pakket is niet voor kabelbreuk . 
moet je eens kijken als Unilever een breuk heeft  dan staan er 6 aannemers voor de deur daar. 
 

je hoort ook gewoon niks op Erwin na dan.

als kpn morgen geen oplossing vind gaan we direct over op ziggo zodat de schade van mijn bedrijf beperkt blijft

Hoi @Insectonline . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat er na aanleiding van jouw melding een monteur is geweest en die heeft geconstateerd dat er een kabel stuk is? Ik vermoed dat hij daar dan de ondergrondse voor heeft heeft aangestuurd?

Als de kabel stuk is gegaan op een plek waar bijvoorbeeld de openbare ruimte open gegraven moet worden gaat dat gemoeid met vergunningen. Wij kunnen niet zomaar overal de boel gaan afzetten en graven. Dit is voorlopig natuurlijk allemaal speculatie maar ik wilde je wel even meenemen in de complexe variabelen die bij dit soort zaken komen kijken. 

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kijk ik graag voor je wat de stand van zaken is. 

(heb je trouwens een particulier mobiel nummer van KPN? Want dan kan ik daar een gratis, grote weekbundel op zetten)


kan best allemaal maar kpn heeft een nood pakket en die sturen ze niet want kabelbreuk valt hier niet onder .

je doet het niet maar je zou in staat zijn 230 volt op die kabels te zetten zodat die hoofd kast uit de grond komt . En de buren ook niks meer hebben maar dan komt er wel een monteur.

mijn bedrijf staat stil wie gaat deze schade betalen ? 

Ik vrees dat een kabelbreuk tot overmacht behoort, @Insectonline .  We doen natuurlijk ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Je hebt dus geen particulier mobiel nummer van KPN? Ik kan daar namelijk zo 50GB op zetten en als je dan een hotspot van je telefoon maakt heb je een vergelijkbare oplossing als die in het noodpakket zit. 

Daar heb ik niks aan want de shop kan alleen werken via een vaste Versleutelde lijn .

dit om de gegevens van klanten te garanderen.

daarnaast verhuur ik hier nog een woning waar de huurders Vodafone hebben en dus niks hebben want die krijgen geen bundel.

 

hoe moeilijk is het van kpn om z’n apparaat te sturen .

Reputatie 7

Gelukkig heb je op woensdag en zaterdag een vrije dag als we gaan Googleen op je gebruikersnaam :sweat_smile: ​​​​​​

Op maandag even iets harder werken, is de achterstand zo ingehaald. 

Hahaha nou dat is geen vrij hoor maar een dag om orde op zaken te stellen

Reputatie 4
Badge +1

Er is bij ons totaal geen graaf werk gedaan e.d 

maar het grootste probleem is dat mijn bedrijf stil staat . 
 

een nood pakket is niet voor kabelbreuk . 
moet je eens kijken als Unilever een breuk heeft  dan staan er 6 aannemers voor de deur daar. 
 

je hoort ook gewoon niks op Erwin na dan.

als kpn morgen geen oplossing vind gaan we direct over op ziggo zodat de schade van mijn bedrijf beperkt blijft

Als jij hetzelfde betaald als een groot kantoor als unilever dan heb je ook een “online” garantie. Maar iets zegt mij dat je die maandkosten niet kunt/wilt betalen. En dan nog als ergens iemand met grondwerkzaamheden de hele bende aan gort heeft getrokken dan kost dat tijd. En er is teveel werk en te weinig mensen die dat werk kunnen en willen.

 

Maar ik neem aan dat je site gewoon ergens gehost is? dan is die toch gewoon online?

En met mijn telefoon haal ik met een unlimited abbo 200/50 mbit. Meer dan zat voor een klein kantoor.