Gister is er bij ons in de straat een wegenbouwer begonnen met het vernieuwen van de straat.
Gister hadden we vanaf 15.30 plotseling geen internet en tv meer.
Alles meerdere keren proberen te resetten zonder resultaat. Het betreft hier een aansluiting van XS4all dus contact opgenomen met hun. Ze konden meteen aan de meting zien dat het om een kabelbreuk gaat.
En inderdaad buiten ligt in een gedeelte van de weg een oranje kabel open en bloot en deze is ook zichtbaar doorgesneden/kapot. Omdat de glasvezel van KPN is moest ik een nummer bellen van KPN. Meteen gedaan krijg ik te horen dat er op zn vroegst pas volgende week donderdag (!) kan komen.
Aan medewerker van KPN uitgelegd dat ik dan ruim een week helemaal geen internet en tv heb. Volgens mevrouw waren er echter geen andere opties. Ik vind het te belachelijk voor woorden dat je anno 2019 zolang moet wachten op een oplossing zodat je thuis gebruik kan maken van je tv en internet!
Daarnaast heb ik aangegeven dat nu de weg nog open ligt en de kabel nu makkelijk te vervangen cq te repareren is. Volgende week ligt de weg weer dicht en kost het veel meer moeite om het te herstellen.
Denken jullie dat er een manier is om er toch meer prioriteit aan te geven o.i.d.? Zodat tijd en ook kosten gespaard blijven voor alle partijen..
Ik hoor het graag!
Beste antwoord door Paul van KPN
Bekijk origineel