Vraag

Kan door KPN amper Pokemon Go spelen

  • 25 February 2024
  • 19 reacties
  • 236 keer bekeken

Reputatie 1

Wat is kpn slecht tegenwoordig kan haast niet meer op pokémon go komen 


19 reacties

Badge +19

Wat heeft dat in vredesnaam met KPN te maken???

Reputatie 7
Badge +9

@Motorolafan96 Waar baseer je op dat KPN het probleem is?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Motorolafan96,

Ik ben ook wel benieuwd waarom je denkt dat KPN er de oorzaak van is dat je problemen ervaart met Pokémon Go, zou je dat uit willen leggen zodat we met je mee kunnen denken?

Reputatie 7
Badge +6

Ook ik ben heel benieuwd waarop je bewering is gebaseerd @Motorolafan96. Dus vertel...

Reputatie 1

Als ik op en andere netwerk zit doet die het wel en inmiddels nog en probleem mijn weerstation camera en en paar oude telefoons krijgt ik ook niet meer op internet op en andere netwerk wel op de a51 werkt het halve 

 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Op 4g wilt het wel op s23 ultra 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Reputatie 1

Ook op Linux werk internet slecht 

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +7

doe even een speedtest.net test op een bekabelde pc op de Experia. De schermafdrukken hierboven zeggen niet allemaal evenveel.

Reputatie 1

Mijn internet doet het helemaal niet sinds 29 februari dus speedtest.net kom ik nu ook niet op ook tv doet het al en tijd niet 

Reputatie 7
Badge +9

Modem al gereset ?

Reputatie 7
Badge +7

als een modem reset ook niet helpt, zou ik even de helpdesk bellen.

Reputatie 7
Badge +9

Bel dan 0800-0402

Reputatie 7

Zet de ondersteuning van IPv6 eens uit op jouw Experia/KPN Box.

Werkt het dan wel allemaal?

Reputatie 1

Hallo iedereen het resetten heeft geholpen alles werk weer 

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn dat het nu weer werkt @Motorolafan96, en bedankt dat je het nog even laat weten! 😊

Reputatie 3
Badge

I.p.v. meteen te klagen dat bv. KPN slecht is, had je ook zelf enkele acties kunnen ondernemen om het probleem proberen op te lossen.

In veel gevallen ligt het probleem niet bij de Provider, maar bij de eindgebruiker zelf.

Reputatie 1

I.p.v. meteen te klagen dat bv. KPN slecht is, had je ook zelf enkele acties kunnen ondernemen om het probleem proberen op te lossen.

In veel gevallen ligt het probleem niet bij de Provider, maar bij de eindgebruiker zelf.

Is ook al opgelost en reset heeft geholpen 

 

Reageer