Beantwoord

Kan Experiabox V8 vervangen worden

  • 1 May 2019
  • 4 reacties
  • 834 keer bekeken

Laatste tijd steeds vaker instabiel wifi en beperkter bereik.
Kan dit liggen aan de ExperiaBox V8 aangezien deze al wat jaartjes oud is?
Vaker herstart van Experia nodig en ook meer plekken in huis waar geen bereik is.
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 May 2019, 16:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Dooner, Dat kan een mogelijkheid zijn, maar meestal heeft het met andere factoren te maken. Zou je onze WiFi tuner tool eens willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Als een nieuw modem noodzakelijk is, dan zou dat ook uit deze tool moeten komen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Dooner, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Ik heb de WiFi tuner wel al een keer gedaan, maar gaf toen een foutmelding.
afgelopen week heb ik op de 1e en op de 2e verdieping extra accesspoints geplaatst (bedraad). Daar kan geen WiFi tuner of versterker tegenop.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Dooner, Fijn om te lezen dat je het hebt opgelost met een extra accesspoint die je bekabeld hebt aangesloten op het modem. Ik ga ervan uit dat alles nu goed gaat. Als dit niet het geval is, hoor ik graag weer van je. 🙂

Reageer