Beantwoord

Kan geen afspraak maken met monteur

  • 15 February 2020
  • 25 reacties
  • 199 keer bekeken

vandaag een afspraak proberen te maken met een monteur. maar die werken alleen op maandag, dinsdag en woensdag, ik ook. wil graag afspraak op vrijdag, maar dat kan niet. 
Er werd nog een klein beetje meegedacht door de klantenservice, maar ze konden niks voor me doen. 
Ik moest maar een dag vrij nemen. Nou lijkt het me een beetje wrang dat ik een dag vrij moet nemen speciaal voor KPN, zeker niet omdat ik elke vrijdag vrij ben. 
Dan mag er wel iemand anders boven de 18 aanwezig zijn in het huis; het is mijn huis en ik ben er bij als er een monteur komt. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 February 2020, 13:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Verzet de afspraak dan naar Tweede Paasdag. Dat is op een maandag en waarschijnlijk ben jij dan vrij. 

😂🤣🙈🤪

 

helaas trapten ze daar niet in 🤷‍♀️

Badge +19

@Noordzee de monteurs zijn dan ook vrij denk ik

Reputatie 7
Badge +28

Jammer, ik snap jou heel goed. Zelf werk ik van maandag tot donderdag. Alle afspraken met instanties plan ik op vrijdagen. Meestal lukt dat...

Jammer, ik snap jou heel goed. Zelf werk ik van maandag tot donderdag. Alle afspraken met instanties plan ik op vrijdagen. Meestal lukt dat...

Ik werk idd ook maandag tot en met donderdag, tot eind april gewoon geen mogelijkheid om een afspraak te maken. 
 

geen idee of er nog een reactie van kpn gaat komen, denk het niet. Maar dit is toch geen service?

Badge +19

Maar waarom moet er een monteur komen?? Wat is er aan de hand? Misschien is het simpel op te lossen.

Maar waarom moet er een monteur komen?? Wat is er aan de hand? Misschien is het simpel op te lossen.

Gaat om het aanpassen van de verbinding. Kan zijn dat er een nieuw modem moet komen 🤷‍♀️
 

 

 

Badge +19

O ok nee daar kunnen we je niet mee helpen. Overigens had ik er nog nooit van gehoord dat een monteur alleen op die dagen kan maar dat is misschien nieuw. Een medewerker gaat hier vast op reageren.  Doorgaans binnen 48 uur. 

 

O ok nee daar kunnen we je niet mee helpen. Overigens had ik er nog nooit van gehoord dat een monteur alleen op die dagen kan maar dat is misschien nieuw. Een medewerker gaat hier vast op reageren.  Doorgaans binnen 48 uur. 

In ieder geval bedankt voor je reactie 😉

 

ik ga het beleven

Badge +19

Haha het is me duidelijk. Gewoon lekker een vrije dag nemen. Als de monteur weg is lekker met een vriendin de stad in. Het leven is meer dan werken. 

Haha, dat klopt, daarom heb ik nu ook 2 weken vakantie 😂😉

Reputatie 7

Hoi @Marlies198402, welkom op het forum. Dat de monteur maar 3 dagen in de week kan is wel typisch inderdaad. Ik kan me voorstellen dat er bijvoorbeeld voor bepaalde werkzaamheden bepaalde dagen ingepland kunnen worden en de andere dagen voor andere afspraken. Met de 2 weken vakantie die je nu hebt zal een afspraak vast mogelijk moeten zijn, zo lang zal zijn bezoek niet duren :grin:  Is het maken van de afspraak wel gelukt nu?

Hoi @Marlies198402, welkom op het forum. Dat de monteur maar 3 dagen in de week kan is wel typisch inderdaad. Ik kan me voorstellen dat er bijvoorbeeld voor bepaalde werkzaamheden bepaalde dagen ingepland kunnen worden en de andere dagen voor andere afspraken. Met de 2 weken vakantie die je nu hebt zal een afspraak vast mogelijk moeten zijn, zo lang zal zijn bezoek niet duren :grin:  Is het maken van de afspraak wel gelukt nu?

Nee zeker niet gelukt, niemand schijnt me verder te kunnen helpen... 

krijg wel een herinnering dat ik een afspraak moet plannen, maar blijft zelfde verhaal, zelfde dagen. 
Heb jij een oplossing?

Reputatie 7

Ik ben bang dat ik ook gebonden ben aan dezelfde dagen als je daar ziet staan, maar ik kijk graag met je mee natuurlijk. Zou je daarvoor jouw postcode en huisnummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna een seintje geeft kan ik meekijken.

Ik ben bang dat ik ook gebonden ben aan dezelfde dagen als je daar ziet staan, maar ik kijk graag met je mee natuurlijk. Zou je daarvoor jouw postcode en huisnummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Als je daarna een seintje geeft kan ik meekijken.

Gedaan

Reputatie 7

Dank je @Marlies198402. Ik had zoals je zag niet verwacht dat ik andere opties zou hebben, maar dat heb ik wel :slight_smile:  Op de vrijdagen 6 en 13 maart kan ik in de ochtend een monteur inplannen, ik probeerde je daarover net te bellen maar ik kreeg je helaas niet aan de lijn. Kan je de afspraak op een van deze vrijdagen inplannen? Of, misschien handiger, kan ik je op een later moment bellen zodat we de mogelijkheden voor de afspraak kunnen bespreken?

Dank je @Marlies198402. Ik had zoals je zag niet verwacht dat ik andere opties zou hebben, maar dat heb ik wel :slight_smile:  Op de vrijdagen 6 en 13 maart kan ik in de ochtend een monteur inplannen, ik probeerde je daarover net te bellen maar ik kreeg je helaas niet aan de lijn. Kan je de afspraak op een van deze vrijdagen inplannen? Of, misschien handiger, kan ik je op een later moment bellen zodat we de mogelijkheden voor de afspraak kunnen bespreken?

Hallo Jasper,

ik was aan het klussen. 
1 van deze vrijdagen past wel. 
Ik zal mijn telefoon op zak houden nu

Reputatie 7

Hoi @Marlies198402, we hebben elkaar net even gesproken en de monteur is nu ingepland voor vrijdag 6 maart. Tussen 10:00 en 12:00 zal hij langskomen. Nadat hij geweest is hoor ik graag van je hoe het gegaan is.

Voor nu succes met klussen! :slight_smile:

Reputatie 7

Hoi @Marlies198402, ik zie dat de monteur vrijdag is geweest en de verbinding lijkt nu ook actief te zijn. Is alles vorige week goed gegaan? 

Hoi @Marlies198402, ik zie dat de monteur vrijdag is geweest en de verbinding lijkt nu ook actief te zijn. Is alles vorige week goed gegaan? 

Hoi Jasper,

ja klopt, ze is geweest. Ging prima! Nogmaals bedankt voor het regelen. 
de verbinding is actief, dat geloof ik. 
maar ik twijfel nog of het sneller is, daarom had ik nog niet gereageerd. 

Reputatie 7

Graag gedaan @Marlies198402, dat is fijn om te lezen. 

De makkelijkste manier om te kijken naar de snelheid van de verbinding is een speedtest doen, dan zie je wat je echt haalt. Als je dit via een bekabeld aangesloten computer doet krijg je daar het meest realistische beeld van, via WiFi kunnen er omgevingsfactoren het signaal beïnvloeden.

Graag gedaan @Marlies198402, dat is fijn om te lezen. 

De makkelijkste manier om te kijken naar de snelheid van de verbinding is een speedtest doen, dan zie je wat je echt haalt. Als je dit via een bekabeld aangesloten computer doet krijg je daar het meest realistische beeld van, via WiFi kunnen er omgevingsfactoren het signaal beïnvloeden.

Nou ik ben er uit. 
weet niet hoe het komt, maar de interactieve tv is zo vlug als dikke stroop in een trechter. 
als ik naar de tv gids wil gaan, duurt het heel lang, laat staan naar de opnames. 
Al met al lijkt de WiFi er ook niet heel veel sneller op geworden. (Bedraad internet heb ik niet, wil ik ook niet aan refereren omdat ik ook niet weet hoe dat was voordat de monteur geweest is)
 

en nee, dit komt niet door het vele gebruik van het netwerk overdag, ‘s nachts is het niet beter. 
zal het kunnen dat er met graafwerkzaamheden in de buurt toch weer een kabel is geraakt?

Reputatie 7

Hoe heeft de monteur de tv-ontvangers precies aangesloten? Is dat via een directe netwerkkabel of is dit een draadloze verbindingsset (witte kastjes in het stopcontact)? En hoe gaat het als je naar gewone tv kijkt, gaat dat wel soepel?

Voor de WiFi kan je de WiFi manager volgen, die gaat het netwerk zo optimaal mogelijk instellen.

Ik hoor het graag van je.