Beantwoord

Kan geen IP-adres verkrijgen

  • 24 October 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Nieuw abonnement afgesloten bij KPN, nieuwe Experia box e.d. Het is een paar maanden goed geweest, echter nu al weken aan het resetten, bellen met klantenservice, monteur in huis gehad, resultaat: nul, nul niks. Wat een frustratie en ergenis. Volgens de monteur moet het aan een wifi-apparaat in mijn huis liggen. Alle dagen een wifi apparaat uit-/af geschakeld, resultaat dus nog steeds nul. Nu lees ik in dit forum dat, gelukkig, niet de enigste ben met dit probleem. Krijg nu na thuiskomst op mijn mobiel, die dus zomaar in eens niet meer automatisch verbindt; kan geen IP-adres verkrijgen.
Wanneer hetgeen ik nu veel lees; schijnt aan de nieuwste Experia box, V10a, te liggen; dan, KPN, los dit svp asap op door deze allemaal te vervangen door een exemplaar dat wel gewoon, stabiel zijn werk doet.

icon

Beste antwoord door Brutus1962 1 November 2020, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Brutus1962, welkom hier. 

Apparaten komen dus niet op de WiFi. Volgens monteur ligt het aan een apparaat. Heb je alle apparaten al eens van de WiFi gehaald, daarna het modem gereset en vervolgens een voor een weer aan te melden. Is er dan vervolgens een apparaat die problemen geeft?

Beste Bart,
Ik heb na telefonisch contact met KPN, volgens mij een soort van technische dienst, gevraagd om een Experia box V-10, ipv de huidige V-10A. Dit n.a.v. berichten/klachten welke ik op dit forum had gelezen.
De V10, afgelopen donderdag opgehaald en geplaatst.
Tot nu toe en vooralsnog, lijken onze problemen/klachten te zijn opgelost.
Nu hopen dat het stabiel blijft.
 

Reputatie 7
Badge +20

Blij dat te lezen. Fijn dat het nu goed werkt. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, zien we graag weer een topic verschijnen.Â