Vraag

Kan ik een goede aanbieding voor verlengen Internet en TV contract krijgen?

  • 24 April 2024
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

Vandaag na 10 min in de wacht te staan word de lijn verbroken… beetje jammer.

Ik wil graag mijn contract verlengen, maar de aanbieding die ik krijg is voor het eerste jaar goedkoper, maar voor het tweede jaar ruim 10,- duurder dan het huidige bruto abonnementsprijs die jullie adverteren op de website. Is dat normaal? Vind het jammer dat ik 54,- voor alleen internet moet betalen terwijl andere dit voor 42,50 krijgen (zelfde abonnement Hussel).

 

Groet,

Gilbert


3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gilbert1980. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de verbinding verbroken werd. Ik weet eerlijk gezegd niet of het mogelijk is om een goede aanbieding te geven bij het verlengen van een contract, maar hier op het KPN Forum kunnen we jou hierin niet verder helpen. Je kan hiervoor het beste alsnog contact opnemen met onze klantenservice, wellicht hebben zij wel deze mogelijkheid.  

Je kunt je huidige abonnement voor 2 jaar verlengen. Het eerste jaar daarvan krijg je maandelijks € 5 korting. 

Het kan inderdaad voordeliger zijn om naar het nieuwe ​​​​​​,  huidige, abonnement over te stappen. 100 Mbps is dan € 42,50. En TV+, indien je tv wilt, is € 12,50 (1 ontvanger, basispakket, exclusief opnemen).

Alle mogelijkheden van het huidige abonnement. 

 

 

Bovenstaande uitsluitend te regelen via

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Denk er wel om dat bij verlengen je de gratis licenties voor KPNVeilig kwijtraakt @Gilbert1980 en @PeterG 

Reageer