Beantwoord

Kan KPN het aansluitpunt van Odido gebruiken?

  • 8 May 2024
  • 7 reacties
  • 168 keer bekeken

Begin juni komt een monteur van KPN bij ons de glasvezel aansluiting in huis realiseren. Wij zijn nu klant van Odido glasvezel. KPN zegt alles te regelen qua opzegging. Prima, maar gaat KPN nu ook weer bij aansluiting, graven van de straat naar onze voordeur door de tuin of delen odido en KPN daar de 'glasvezelleiding’ en is graven niet nodig? 

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 8 May 2024, 14:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u een foto plaatsen van uw huidige glasvezelkastje? Het kan wezen dat u gewoon glasvezel van KPN heeft. En dat Odido daar nu over levert.

Het kan ook zijn dat u een glasvezel aansluitpunt van Odido heeft. Daar levert KPN niet over. In dat geval zal KPN dus nog moeten graven. Of KPN zal over de telefoonlijn leveren.

deze

Reputatie 7
Badge +24

Deze is niet van KPN volgens mij. Wat zegt de website http://netwerk.kpn.com over uw adres?

Glasvezel beschikbaar, maar dat wist ik al

Dat wordt graven, dat voel ik al aan

Reputatie 7
Badge +12

Volgens mij is dit wel een aansluitpunt waar wij mee werken. Hebben hier speciale ombouw kits voor. Zelf nooit mee gewerkt maar als hij er zo uit ziet als op mijn plaatje dan kan het prima een van ons zijn.

 

Reputatie 7
Badge +24

@lsluysveer heeft u de reactie van @Ik_Combineer gezien?

Reputatie 5
Badge +6

Volgens mij is dit wel een aansluitpunt waar wij mee werken. Hebben hier speciale ombouw kits voor. Zelf nooit mee gewerkt maar als hij er zo uit ziet als op mijn plaatje dan kan het prima een van ons zijn.

 

Volgens mij moet die idd omgebouwd kunnen worden maar hangt wel vd regio af waar u woont en of KPN hier over dat netwerk levert. Als de pc check aangeeft dat het mogelijk is moet het kunnen anders word het over koper/dsl volgensmij zit de isra er naast zo op jou foto te zien.

 

Reageer