Beantwoord

Kan niet inloggen op de Experia Box

  • 19 July 2019
  • 14 reacties
  • 147 keer bekeken

na veel problemen door KPN Twitterteam hierheen verwezen!
Probeer in mijn experiabox te komen, zelf twee keer terug gezet na fabrieks- instelling.
Normaal inloggen eerste keer pw leeg laten, kom er niet in,tips ?
Heb het idee dat er settings opgeslagen zijn, nl wiffikanaal is ook oud, waar ik verbinding me maakt.
icon

Beste antwoord door De Lonbigbear 19 July 2019, 17:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Als je een V7, V8, V9 of V10 hebt, dan is het wachtwoord na een factory reset leeg.
Heb je een V10a dan staat het wachtwoord op het stickertje aan de achterzijde.
neem aan het adm pw, in chrome blijf pagina hangen iets van java? en in opera zeg die fout,neem aam user niet veranderen is ?
Reputatie 7
De user is admin.
Geen java.
Welke Experia Box heb je?
hier staat de v 10 a, of java opstaat geen idee, pagina blijf nl staan en gaat niet verder ?
Reputatie 7
Badge +24
hier staat de v 10 a, of java opstaat geen idee, pagina blijf nl staan en gaat niet verder ?
U begon zelf over "java". Waarop blijft de pagina staan? En waarom begon u over java? Kreeg u daar een melding over?
Reputatie 7
Er wordt ook geen java gebruikt.
Dus als jij naar http://192.168.2.254 gaat dan blijft het scherm leeg?
Ook na een refresh van de pagina?
de pagina blijf niet leeg, er staan twee vakjes, een met adm en een leeg, als ik daar pw invult gaat hij niet verder,links onder komt iets van javascript
het blijkt aan mijn laptop te liggen, op andere laptop lukt het wel, dus er is iets wat het inloggen blokkeer- ?
Reputatie 7
Badge +24
Dr zal wel malware ofzo op die laptop staan...
geen idee , werk met eset smart securety premium als virusscanner
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, De Lonbigbear! Fijn dat het op een andere laptop wel werkt. Wat ik dan vermoed is dat er toch in je browsers iets niet helemaal goed staat ingesteld. Gebruik je ook een ad-blocker? Wellicht dat die hier in de weg zit. Malware kan ook nog een optie zijn. Je kunt daarvoor nog eens Malware Byres (gratis) gebruiken om je laptop te scannen.
het was idd een blocker. weet even niet welke. heb er twee, zijn nu uitgeschakeld en of verwijderd, welvreemd dat opera het ook niet deed.

Had eigenlijk terug gezet n fabrieksinstellingen omdat er veel "vreemde " foutmeldingen komen hier in huis.

laptop wel wifi geen internet
tablet wel wifi geen internet
vreemde meldingen op laptop met ip conflict of ziets
soms zomaar tv ontvanger die opnieuw opstart.

en een google mini die iedere keer geen verbinding krijgt met wifi

Dus daarom een reset
Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden heb ik nu gedaan bij chrome, tot nu werkt het weer, nu oa prbleem gogle mini, zal wel nieuwe vraag voor maken
Reputatie 7
Badge +30
Dan is een reset zeker een goed idee, Lonbigbear. Fijn dat het inloggen nu weer werkt. En even een apart topic voor de overgebleven issues lijkt me dan ook handiger, inderdaad.