Beantwoord

Kan niet inloggen op SuperWifi

  • 14 August 2021
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Hallo,

Vorige week ben ik overgestapt naar KPN, monteur is geweest en heeft alles aangesloten. Nu wil mijn SSID wijzigen, echter lukt mij niet het inloggen op super wifi. Het wachtwoord zoals staat vermeld geeft foutmelding. Wat ik ook probeer, ik kom er niet op. Volgens deinstructie zou ik super wifi moeten gaan resetten, echter denk ik dat er dan helemaal niets meer gaat werken. Wat is de oplossing voor het wijzigen van WiFi naam? Ik vraag me ook af waarom het wachtwoord wat vermeld staat niet werkt? Heeft de monteur het tijdens de installatie gewijzigd?

Gr Tanja

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 19 August 2021, 11:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Krijg je melding van fout wachtwoord?

Als die niet bekend is zul je moeten resetten. Gebruik je de standaard ssid en wachtwoord die ook op je modem staat? Dan kun je veilig resetten en gaat alles vanzelfweer werken. Kwartierje wachten en je bent automatisch weer verbonden en je kunt inloggen. 

Reset de superwifi,als online komt ga met telefoon app thuis.

WiFi versterker aansluiten, volg de instructies. 

Vaak meerdere keren nodig. 

Als goed is terug naar app thuis,toon hij daar de WiFi wwwel en die is niet gelijk wat op de v12 staat. 

 

Bij mijn is de ww mijn eerste v10 

Reputatie 7
Badge +19

Krijg je melding van fout wachtwoord?

Als die niet bekend is zul je moeten resetten. Gebruik je de standaard ssid en wachtwoord die ook op je modem staat? Dan kun je veilig resetten en gaat alles vanzelfweer werken. Kwartierje wachten en je bent automatisch weer verbonden en je kunt inloggen. 

Hi @kila80, welkom! Ik hoop dat je eruit gekomen bent met de tips die je hier gekregen hebt. We hebben ook een topic met alles over installatie en gebruik van SuperWiFi. Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het dan gerust hier weten.