Hallo KPN,
Op 7 oktober is mijn Telfort aansluiting succesvol overgezet op mijn nieuwe adres.
Telfort inderdaad want blijkbaar was mijn adres nog niet overgezet op KPN.
Helaas bleek de woning niet geschikt voor een KPN/Telfort aansluiting.
Dit is ook bevestigd door de KPN monteur die op 15 oktober langskwam omdat het ons dus niet lukte aan te sluiten vanwege de niet aanwezige goede aansluiting in ons huis.
We kregen twee opties:
- Een nieuwe infrastructuur verbinding laten aanleggen voor ons huis vanaf de straat door firma Hoevelaken (infrastructuur bedrijf). Dit duurt wel weken/maanden voordat het aangelegd is, naast alle rotzooi en kosten die het met zich meebrengt geen fijne keuze.
- Per direct opzeggen en naar de concurrent gaan. Vanwege de situatie met de infrastructuur zou opzeggen geen problemen opleveren met ons huidige contract én zou de normaal geldende opzegtermijn niet van toepassing zijn.
Vanwege thuiswerken en online business is het voor mij optie 2 het beste.
Inmiddels heb ik dus bij de concurrent een werkende aansluiting.
Spijtig maar het is niet anders.
Echter is het opzeggen van het abonnement nu een drama. Vanwege de migratie tussen Telfort en KPN. Ik sta uren in de wacht en wordt telefonisch naar elkaar door verbonden om te horen dat het systeem nog niet gemigreerd is en ze nu niks kunnen opzeggen.
De laatste zei: bel volgende maand maar terug. Dat is toch van de gekke? Het gaat om flink wat geld wat ik nu betaal en wat niet geleverd kan worden.
Ik hoef dus niet gemigreerd te worden, ik wil per direct opzeggen en niet nog twee maanden voor niks betalen.
Graag jullie reactie.
Beste antwoord door Bart van KPN
Bekijk origineel