Vraag

kapotte adapter superwifi

  • 12 January 2021
  • 26 reacties
  • 318 keer bekeken

Afgelopen donderdag telefonisch contact gehad met jullie klantenservice overĀ een kapotte stroomadapter van de superwifi. De desbetreffende persoon heeft een formulier ingevuld een aangegeven dat er binnen 2 dagen contact opgenomen zou worden om dit probleem te verhelpen. Ondertussen zijn we 5 dagen verder, en ik zit nog met een kapotte adapter, vandaag zelf maar eens contact opgenomen en nu blijkt dat ik via een forum!? of via een winkel dit moet omruilen. Graag zou ik willen zien dat de adapter deze week nog word omgeruild!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @steeg1982, welkom hier op het forum!

Excuses voor mijn late reactie. We hebben het erg druk hier waardoor ik nu pas aan jouw topic toe kom.Ā 

Wat een ontzettend vervelende situatie. Ik zag dat je al wat gegevens in je profiel had ingevuld dus ik heb even meegekeken. Er is veel contact over geweest lees ik en je bent onjuist geĆÆnformeerd waardoor nu de garantie op de SuperWifi punten is verstreken. Om deze reden heeft mijn collega een klacht aangemaakt voor je, om toch nog tot een oplossing te komen. Hoe onhandig ook, ik wil je vragen om de reactie van de klachtenafdeling af te wachten. Zij hebben hier namelijk de meeste opties in! Helaas heb ik niet de optie om een stroomadapter toe te sturen, dat is ook foutieve informatie geweest. Mijn excuses voor de gang van zaken.Ā :disappointed_relieved:

Ik hoop in elk geval dat er gauw contact met je wordt opgenomen door mijn collega van de klachtenafdeling.

goedemiddag,Ā 

ik ben ondertussen een week of 2 bezig om een adapter! te krijgen. Ik ben eigenlijk op het punt aanbeland dat ik hier wel klaar mee ben, graag zie ik vandaag (19-01-2021) een passende oplossing Ā ( die volgens mij heel makkelijk is)Ā 

@Jose_Ā  afdeling klachten lijkt ook niet mee te werken. laatste kans om via dit forum een nieuwe adapter/wifipunt te krijgen. ik ga er vanuit als ik iets online bestel dat ik dit ook online kan terug sturen of laten vervangen, en hier niet 50 km moet rijden.

Reputatie 7
Badge +10

@steeg1982Ā Het spijt me om te lezen dat je het gevoel hebt geen medewerking te krijgen. Hoe heb je de SuperWifi punten gekocht, via de webshop Apparatuur voor Thuis? In dat geval kun je bellen met de klantenservice van de webshop, heb je dat al eens geprobeerd?

@Jose_Ā  op verzoek contact gezocht met een KPNwinkel, die heeft wederom een formulier ingevuld voor jullie afdeling logistiek, die dat niet kan uitleveren, ik zou binnen een paar dagen een mail krijgen, met een bevestiging wanneer er een adapter bezorgd zou worden. tot op heden niets ontvangen en ik heb er niet veel vertrouwen meer in KPNĀ 

ik moest het via een forum proberen, geen oplossing, via een winkel tot heden geen oplossen. klantenservice kpn gebeld, geen oplossing, afd klachten verwijst het liefst naar een winkel.

en ik zit met een kapot apparaat van 150 euro, Het begint er sterk op te lijken dat KPN niet om zijn klanten geeft die iets kapot hebben. en ze liefst van het kastje naar de muur sturen.

Ā 

wie kan dit oplossen?Ā 

Badge +19

Begrijp ik het nou goed dat je omdat de klantenservice niet adequaat reageerde je nu buiten de garantieperiode zit en je daardoor geen adapter krijgt toegestuurd???

HalloĀ @steeg1982Ā , je zou (tijdelijk) een universele voeding kunnen gebruiken, die ingesteld is op de waarden van de originele voeding, kun je toch vooruit.

Ik heb altijd een universele voeding in de kast liggen voor het geval dat.

Reputatie 7
Badge +10

@steeg1982Ā Het is voor mij belangrijk om te weten op welke manier je de SuperWifi punten hebt aangeschaft. Is dat via onze online webshop geweest? Dan ben ik benieuwd of je al eens contact hebt gehad met onze logistieke partner Ceva LogisticsĀ viaĀ 070 301 39 88 (bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 - 18.00 uur)?

@JanDĀ  die heb ik niet in huis, en die ga ik er ook niet speciaal voor aanschaffen Als ik iets koop verwacht ik dat het werkt, zeker voor 150 euro,Ā Ik heb nu alles gedaan wat de klantenservice mij vraagt , Maar niemand binnen KPNĀ lijkt iets te willen doen. Ze blijven maarĀ naar elkaar wijzen en mijn rondsturen van afdeling naar afdeling. zonder een passende oplossing, en ik al sinds 9 januari met een kapot apparaat zit.

Ā 

Hallo @steeg1982Ā , voor nog geen ā‚¬17 koop je al een universele voeding, overal voor inzetbaar, die van mij heb ik al meer dan 20 jaar, dus het geld heb ik er al lang weer uit, zie onderstaande link:

https://plentyparts.nl/104335-universele%20adapter%201000%20ma

Badge +19

@JanDĀ het is toch idioot dat een klant meer dan 2 weken moet wachten op een adapter.Ā  Blijkbaar zijn de systemen dusdanig dat een klantenservice medewerker niet kan zeggen stuur een adapter.Ā  We hebben het hier overĀ een product wat ca ā‚¬ 5,00 inkoop kost. Het moet toch zo zijn dat Ć©Ć©n belletje naar de klantenservice en de volgende dag heb je een nieuwe?Ā 

@Jose_Ā  dat is afdeling 5 waar ik me zou moeten melden.Ā 

klantenservice verwijst mij naar een forum, of winkel

forum kan blijkbaar dit ook niet oplossen

afd klachten verwijst me naar een winkel, maar die komen de afspraken niet na.Ā 

nuĀ  verwijst het forum weer naar een andere afdeling?

Ā 

@JanDĀ ik zou best zo ding aan kunnen schaffen, maar dat is niet een oplossing voor het probleem

Hallo @Joep1965Ā en @steeg1982Ā , dat weet ik, maar het is ook een handreiking naar een tussenoplossing.

Zo heb ik ook een Digitenne-antenne om in de tv te pluggen als de decoder eens uitvalt en gebruik ik mijn mobiel als hot-spot als internet eens uitvalt.

Redundante systemen noemt men dat.

Ā 

Reputatie 7
Badge +10

@steeg1982Ā Ik snap je punt, maar wanneer je via de online shop apparatuur besteld, zul je ook met hen contact op moeten nemen wanneer er iets aan scheelt. Ik begrijp ook niet waarom jou dit niet eerder is verteld. Zowel de klantenservice als ik en mijn collega's vanĀ het forum hebben niet de mogelijkheid om een stroomadapter naar je toe te sturen. Als ik die mogelijkheid had, had ik dit natuurlijk meteen voor je geregeld. Ik ben heel benieuwd wat de uitkomst is door te bellen met de klantenservice/Ceva Logistics van de webshop. Wil je mij dat laten weten?

Wanneer je de tip vanĀ @JanDĀ opvolgt en zelf een universele voeding aanschaft, ben ik bereid om deze te vergoeden tot een bedrag van ā‚¬ 20,-.Ā 

@JanDĀ ik ben ook blij met de geboden oplossing die had ik tot vanochtend nog niet gehad

Ā 

@Jose_Ā als ik een adapter bestel hoe gaat het in zijn werk?

Reputatie 7
Badge +10

@steeg1982Ā Als je een kopie van de bon hebt, dan stuur ik je in een privĆ©bericht een e-mailadres waar je die naartoe kunt sturen. Dan zal ik het bedrag tot ā‚¬ 20,- vergoeden via de factuur.

goedemorgen @Jose_Ā  ik heb een kopie van de bon. als u mij de een mailadres doet stuur ik hem vandaag door.

Reputatie 7
Badge +10

@steeg1982Ā Top, ik heb je een privĆ©bericht gestuurd!Ā :blush:

Reputatie 7
Badge +10

@steeg1982Ā Bedankt voor je e-mail. Het is geregeld! Het bedrag zal worden verrekend met de eerstvolgende factuur of de factuur daarna.Ā 

Goedemorgen @Jose_Ā  @JanDĀ 

Ā 

De adapter zoals hier boven aan gegeven is gisteren binnen gekomen. Maar passen niet op superwifi. Kan er niet gewoon 2 nieuwe op gestuurd worden stuur ik de andere retour zodra ik de nieuwe heb. Ik als klant wordt een klein beetje radeloos en weet ook niet meer welke stappen ik moet nemen. Voel me in ieder niet serieus genomen.

Hallo @steeg1982Ā , vreemd dat het niet past, bij de meeste universele adapters zit een rits aan hulpstukken bij voor iedere aansluiting zoals onderstaand voorbeeld laat zien:

aansluitingen
Ā 

Het was ook niet handig om de bon al te declareren terwijl je nog niet wist of het allemaal wel past.

Ik heb het zelf opgelost. Nieuwe gekocht. Gaan de oude retour zodra ze binnen te gek voor woorden dat het op deze manier gaat. Blijft mijn klacht over de afhandeling en overlast staan.

Hallo @steeg1982Ā , wat heb je nu nieuw gekocht, vraag ik gewoon uit belangstelling?

Ā 

Hallo @JanDĀ 

Ā 

ik heb 2 nieuwe superwifi punten gekochtĀ a 150 euro.Ā 

telefonisch contact gezocht met de klantenservice die weigeren ook maar 1 stap extra te zetten omdat ik (3) openstaande klachten heb staan bij hun. dus maar nieuwe aangeschaft en stuur ik defecte retour

Ā 

hopelijk wordt er nog iets gedaan aan mijn klacht mbt de afhandeling/overlast

Hallo @steeg1982Ā , eigenlijk te gek voor woorden dat je 2 nieuwe wifipunten moet kopen omdat er 1 voeding defect is, je had dus ook 1 wifipunt kunnen kopen i.p.v. 2.

Wel vreemd dat je geen passende universele voeding kunt kopen voor het wifipunt.

1 van die aansluitstukjes zou toch altijd moeten passen.

Had je ook geen garantie meer op dieĀ wifipunten, er zit 2 jaar garantie op en volgens mij bestaan die wifipunten nog niet eens 2 jaar.