Beantwoord

kapotte experia wifi

  • 25 March 2020
  • 9 reacties
  • 135 keer bekeken

Enige tijd geleden heb ik van KPN een klein zwart internet repeater/versterker kastje gekregen. 
 

Merk: Arcadyan BWA-49F589

Na deze te hebben ontvangen was het internet een stuk beter. Helaas lijkt het apparaat te zijn overleden. Er brand plotseling geen enkel lampje meer op. Hij doet niets meer. 
 

Hoe kom ik aan een vervanger?

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 3 April 2020, 16:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @MarkGombert en welkom op het forum! Wat zuur dat de Experia Wifi geen kik meer geeft. :slight_frown: Zit de stroom goed in de Experia Wifi en in het stopcontact? Wil je ook controleren of het helpt als je de power knop indrukt? Misschien is hij per ongeluk uitgezet, ik ben benieuwd of hij hierna weer werkt. 

Badge

Beste KPN

De stroom voorziening is in orde.

Het apparaat lijkt defect. Resetten of aan en uit schakelen brengt geen enkele respons. Ook niet na langer vasthouden van de aan uit of de resetknop.

Er brand geen enkel lampje ook niet kortstondig.

mark

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @MRGombert en/of @MarkGombert. Hoe heb je die Experia WiFi ontvangen? N.a.v. de Wiifi manager? Of n.a.v. een gesprek met de klantenservice? Of wellicht zelf besteld via https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/? Ik hoor het graag!

Badge

Apparaat verkregen na gebruik wifi-manager.

wifi boven erg slecht zonder.

Reputatie 7
Badge +25

Apparaat verkregen na gebruik wifi-manager.

wifi boven erg slecht zonder.

Duidelijk. Zou je nog jouw klantnummer willen toevoegen in je profiel? Dan gaan we kijken wat hier aan kunnen doen.

Badge

Done

Reputatie 7
Badge +25

Done

Volgens mij is het niet helemaal gelukt. Zou je nog eens willen kijken? Ik zie geen klantnummer staan namelijk :slight_smile:

Badge

Nu?

Reputatie 7
Badge +17

Ik neem hem weer even over van Paul! :raising_hand_tone1: Yes, nu zie ik hem. Ik heb een nieuwe Experia Wifi voor je aangevraagd en stuur je een privébericht met informatie over de levering hiervan! 

Reageer