Beantwoord

Klacht indienen

  • 12 September 2019
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

daar ik telefonisch bestel alles in 1 voor mijn moeder dacht ik dat daar iemand zit met verstand van zaken mooi niet man vergeet aan te melden voor een gratis monteur is de monteur er die verteld komt nog eens 95 euro bij voor 2de tv draadloos in slaapkamer terwijl ik dat allemaal verteld heb tegen die man niks verteld van bijkomende kosten was dit voor mijn eigen hadden jullie alles mee kunnen nemen was ik wel ergens anders naartoe gegaan waaaaardeloooois en om hier een klacht over in te dienen is ook nergens te vinden hoop dat het zo doorkomt ben echt pissig
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 September 2019, 10:06

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19
Echt helemaal duidelijk is het niet wat je schrijft. Begrijp ik het goed dat je een draadlooze verbindingsset hebt gekregen voor die € 95,00?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @bert 58
Het niet gebruik maken van leestekens maakt je bericht onduidelijk, zo is het warboel wat je schrijft.
Maar de draadloze set die je gebruiken wilt moet je gewoon betalen dat is heel normaal.

Overigens kun je hier een klacht indienen, mocht je dat willen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @bert 58, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp goed dat je even schrikt van de kosten. Zoals je het omschrijft is de tweede tv-ontvanger aangesloten en heb je hiervoor moeten betalen. Op onze website staat duidelijk omschreven wat de installatie monteur installeert, en waar je extra kosten bij krijgt. Hieronder staat het nog even uitgeschreven:

Wat installeert de KPN installatiemonteur?

Ben je een nieuwe klant of ga je verhuizen? Dan kun je gebruik maken van de KPN monteur. De monteur zorgt er voor dat je verbindingen werken en sluit maximaal 1 computer, laptop of tablet, 1 televisie en 1 vaste telefoon voor je aan. Uiteraard legt hij uit hoe je de nieuwe KPN producten kunt gebruiken. Daarnaast voert de monteur een wifi optimalisatie uit door het hele huis om te kijken hoe het bereik is. Zo weet je zeker dat je overal in huis optimaal kan genieten van wifi.

Nu snap ik dat dit aan de telefoon niet gezegd is, wat natuurlijk niet de bedoeling is! Als ik naar de kosten kijk, denk ik dat het gaat om een kwartier extra werk á € 15,00 en een draadloze verbindingsset van 2 adapters á € 80,00. Dan kom je uit op € 95,00. De draadloze verbindingsset is iets wat je koopt omdat je het draadloos wil aansluiten. In principe wordt alles namelijk bekabeld aangesloten. Nu kan het zo zijn dat dit misschien niet kon of dat dit er niet mooi uitzag en er gekozen is voor draadloos (in overleg). Dat kan ik dus niet vergoeden.

Je kan misschien via een klacht, waarvoor huistijger hierboven een link geeft, nog kosten terugkrijgen. Maar hier kan ik ook geen belofte over doen, dat hangt echt af van de situatie! Maar proberen kan natuurlijk altijd.

Heb je nog meer vragen? Dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +21
@bert 58, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen of heb je via de website een klacht ingediend?

Reageer