Klacht: KPN kan geen toevoeging op mijn adres maken

  • 8 October 2021
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik ben ook een nieuwe klanten KPN. Ik heb meerdere malen het modem pakket moeten bestellen omdat KPN geen toevoeging in mijn adres kan maken. Ik ben nu in het totaal 5 uur bezig geweest over een periode van 2 weken. Het modem pakket is 2 x op het verkeerde adres afgeleverd. De monteur kwam daardoor op het verkeerde adres. Wat ik ook doe ze kunnen het niet aanpassen van  10 naar 10 -ii . !!!!!ik ga nooit meer een abonnement nemen. Ze luege  dat ze het adres is aangepast . Telens vraag ik heb je het nu echt goed staan en dan zeggen ze ja. Totaal gelogen. En ook nog een als zij her  erkende adres genoteerd hebben,  moet ik alle shit opruimen en retour sturen bellen voor nieuwe afspraken, nieuwe leveringen, ik krijg niet eens eeneldi g dat het pakket er aan komt. Ik wed dag ik zo ook nog een dubbele factuur moet gaan betalen. Zd hebben  het dacht niet op orde. Ga NIET met ze in zee. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

En dit is de eerste x dat ik een klacht post 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Anna zeeman, welkom hier. 

Wat een gebeuren allemaal. En dat alles om een toevoeging. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Het heeft al veel van je tijd en moeite gekost. Mag ik toch nog eens meekijken. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien, graag juiste klantnummer en adres met de specifieke toevoeging. Hoor graag van je als je dat gedaan hebt. Ga ik kijken of ik het kan regelen.Â