Vraag

Klacht: Na een week van ingaan contract nog steeds geen internet

  • 11 January 2021
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Op 4-01-2021 zou mijn nieuwe internet en interactieve tv abbonement in gaan. Die dag kreeg in een sms dat mijn internet actief zou zijn. Ik belde sochtends (na het ontvangen van de sms) dat mijn internet het nog steeds niet deed. Na het normale resetten van het modum en alle stappen er tussen werd mij vertelt dat in de loop van de dag het internet geactiveerd zou worden. S'avonds had ik nog steeds geen internet en heb ik opnieuw gebelt. Hier werd gezegd dat dit de volgende dag zou gaan gebeuren. De volgende dag, nog steeds niks. S'middags opnieuw gebeld en op donderdag zou er een monteur langs komen. Deze monteur heeft hard gewerkt om dit aan de slag te krijgen en alle complimenten naar hem. Hij was hier om 13:30 en is door gegaan tot 18:30. Nog steeds geen internet, maar de volgende dag hoefde nog alleen maar 1 poort omgezet te worden door de volgende monteur. Ik belde Kpn opnieuw op en er zou contact worden gezocht. Dit is weer niet gebeurt. Gisteren nog maar weer een keer gebeld, na nog steeds NIKS van kpn te hebben gehoord. Er kon vandaag weer een monteur langs komen. Deze gaf mij eerst de schuld dat ik het niet goed had aangesloten en hij voor rij kosten zou gaan verrekenen. Hij kwam erachter dat ik inderdaad geen internet had (goh zou je denken). Dhr heeft de laatste monteur opgebeld en die heeft hem vertelt wat er nog moest gebeuren. De monteur is dit gaan doen (dit was buiten mijn voordeur ergens). Na een uur werd ik gebeld dat hier de monteurs NIKS AAN KUNNEN DOEN, hij had contact gezocht met kpn en hier werd hem vertelt dat er ergens nog wat open staat bij kpn en zij onderzoek zouden doen naar wat dit was. Dit is BELACHELIJK! Het probleem is nog steeds niet opgelost. Geen internet, geen tv. Ik moet mij op dit moment erg in houden om dit niet vol scheldwoorden op te schrijven. Ik ben al jaren lid, maar dit slaat alles. KPN FIX YOUR (...). Elke keer word mij weer vertelt dat er nu wat aan gedaan word en elke keer gebeurt er gewoon niks en word mij maar vertelt dat ik maar gewoon moet wachten. HALLO WTF ik heb een contract met jullie waar jullie niet aan voldoen. Belachelijk dat dit gewoon kan. Wat gaan jullie hieraan doen kpn? Of wat vinden de mensen die dit lezen hiervan???

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Spurt, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik vermoed niet dat ik het kan bespoedigen maar kijk graag met je mee naar de situatie en hoop dat ik hier wat licht op kan schijnen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

.

Goedenavond @Spurt, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik vermoed niet dat ik het kan bespoedigen maar kijk graag met je mee naar de situatie en hoop dat ik hier wat licht op kan schijnen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Spurt, ik lees inderdaad dat de monteur vandaag niet kon installeren omdat er aan de infra-kant iets nog niet klaar is of defect is. Dit ligt momenteel dus ook bij de infra afdeling of KPNNetwerkNL. Zodra zij dit weer bij ons gereedmelden, er meer informatie is of zij nog vragen voor jou hebben word er weer contact met je opgenomen hierover.

Bedankt voor je gegevens @Spurt, ik lees inderdaad dat de monteur vandaag niet kon installeren omdat er aan de infra-kant iets nog niet klaar is of defect is. Dit ligt momenteel dus ook bij de infra afdeling of KPNNetwerkNL. Zodra zij dit weer bij ons gereedmelden, er meer informatie is of zij nog vragen voor jou hebben word er weer contact met je opgenomen hierover.

Erg slecht dat dit een week moet duren. Hoelang gaat dit nu weer duren? Ik ben het leven op mijn telefoon ondertussen ook zat. Ik heb een oudere tv, die ik niet kan verbinden met een hotspot en kan dus niet eens netflix kijken op mijn tv. Ik ging er vanuit dat ik de 4e internet en tv zou hebben zoals beloofd in het contract, dit word gewoon niet nagekomen en er is telkens iets aan de hand. Belachelijk

Reputatie 7
Badge +20

Dit is uiteraard ook niet zoals het hoort te lopen. Volgens onze gegevens had er signaal op de lijn moeten zitten, dit bleek niet het geval. Omdat de infrastructuur via een andere partij loopt en er een monteur nodig was om dit te constateren duurt dit helaas soms langer. In dit geval is het natuurlijk extra zuur met de monteurs zoals het nu gelopen is. Sorry daarvoor!
Ik hoop dat mijn collega's achter de schermen hier snel contact over opnemen met je!