Beantwoord

KLACHT opzegging en vergoeding

  • 8 January 2021
  • 7 reacties
  • 135 keer bekeken

Badge

Onbegrijpelijke slechte service van KPN! Ik ben sinds Juli vorig jaar verhuisd en zou volgens KPN het internet en tv kunnen meeverhuizen. Echter bleek al direct dat ik geen werkend internet en tv kon krijgen en kreeg voor tijdelijk  een noodpakket. De aansluiting zou een upgrade krijgen waardoor ik binnen 2 maanden mijn oude abonnement zou kunnen voortzetten. (Ik moest wel gewoon doorbetalen) Het noodpakket heeft nooit naar behoren gewerkt en de upgrade is nooit gekomen. Dit bleek maanden lang een worst die werd voorgehouden zodat ik maar bleef betalen zonder gebruik te kunnen maken van de diensten. Ik heb al maanden  geleden op aanraden van KPN zelf het abonnement opgezegd maar dit heeft het systeem (of medewerkers) nooit goed verwerkt. Nu is het maandbedrag weer afgeschreven en heb ik dit op aanraden van KPN gestorneerd. In de contact historie met KPN is de opzegging duidelijk terug te vinden en zou de maand november worden terugbetaald. Nu kreeg ik een aanmaning voor het gestorneerde bedrag van december terwijl ik november nog moet terugkrijgen. Weer gebeld met KPN en die geven aan dat het klopt dat ik november terugkrijg. Ik moet echter wel de maand december betalen. Anders kan het systeem dit niet verwerken en krijg ik daarna een afrekening waarbij ze toezeggen dat november en december beide worden gecrediteerd. Dus ik moet eerst weer betalen zodat ik het daarna pas (hopelijk) weer terug krijg. Tot nu is echt alles fout gegaan en vertrouw ik er dan ook niet op dat het nu wel een keer goed gaat. Ik krijg niemand buiten klantenservice  te spreken en er is nota bene gedreigd met een deurwaarder terwijl ik geld van hun krijg ipv andersom. Dit is ook bevestigd maar het systeem wil het zo. Ook met de eindeloos doorgegeven klachten is niets gedaan.  Dit is echt te gek voor woorden en ga hier absoluut niet mee akkoord! Ik eis dan ook een oplossing van KPN!!!!

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 January 2021, 19:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Gelukkig heb je het forum gevonden.  Jammer dat je er niet eerder was dat had je een hoop ellende bespaart.  Hier wordt je altijd goed geholpen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachtijd is wel een dag of 5 momenteel. 

Badge

Jammer dat dit al maanden gaande is en KPN er maar niet in slaagt haar beloftes na te komen. Ik heb hier al maanden zeker 20+ keren over moeten bellen en ben van het kastje naar de muur gestuurd. Omgekeerde wereld dat ik allemaal fratsen moet uithalen  voordat er ook maar iets gebeurd. Het enige dat goed gaat is incasseren van jullie kant. Daar zitten jullie bovenop, maar klanten helpen.. ho maar!! Hebben jullie zo voldoende informatie?

Badge +19

Als je je profiel maar helemaal ingevuld heb met klantnummer, geboortedatum contractant en de laatste 3 cijfers van het iban waarvan de rekening wordt betaald dan komt het helemaal goed. Overal waar prive bij staat is alleen te zien voor de medewerker en je zelf. Zonder die gegeven kunnen ze niets want er mag niet gezocht worden naar gegeven vanwege wet privacy. Je herkent de medewerker aan het kpn logo achter zijn/haar naam. Op het forum zijn namelijk ook veel klanten zoals ik aktief.

Badge

Bedankt Joep! Ik kwam er idd ook net pas achter dat je zelf niet voor KPN werkt..

Reputatie 7
Badge +24

Hi Didier, welkom op het forum. 

Wat een verhaal dit, dit had natuurlijk veel eerder geregeld moeten worden. 

Ik zie dat je abonnement nu op 4 januari is opgezegd. Ik heb nu een vergoeding ingevoerd van € 117,- voor de periode 1 november tot 4 januari. Dit wordt binnen 10 dagen verwerkt. Daarnaast krijg je nog een vergoeding voor de periode 4 januari tot 20 januari, op de laatste factuur is namelijk geïncasseerd tot 20 januari. Dit gebeurt automatisch op de slotfactuur die je rond de 20ste zult ontvangen. 

Volgens mij is het zo geregeld, of ik moet nog iets over het hoofd zien. 

Mijn oprechte excuses voor deze gang van zaken. 

Badge

Beste..

Bedankt voor de terugkoppeling.

Ik moet het eerst allemaal maar zien of het echt geregeld is.. Ik neem aan dat je dat wel zult begrijpen. In ieder geval lijkt er nu eindelijk iets te gebeuren en hopelijk dat hiermee de kous af is.

Bedankt voor je excuses.

Mvg

Reputatie 7
Badge +24

Dat snap ik, laat het me hier weten mocht er toch iets niet goed gaan. :relaxed: