Onbegrijpelijke slechte service van KPN! Ik ben sinds Juli vorig jaar verhuisd en zou volgens KPN het internet en tv kunnen meeverhuizen. Echter bleek al direct dat ik geen werkend internet en tv kon krijgen en kreeg voor tijdelijk een noodpakket. De aansluiting zou een upgrade krijgen waardoor ik binnen 2 maanden mijn oude abonnement zou kunnen voortzetten. (Ik moest wel gewoon doorbetalen) Het noodpakket heeft nooit naar behoren gewerkt en de upgrade is nooit gekomen. Dit bleek maanden lang een worst die werd voorgehouden zodat ik maar bleef betalen zonder gebruik te kunnen maken van de diensten. Ik heb al maanden geleden op aanraden van KPN zelf het abonnement opgezegd maar dit heeft het systeem (of medewerkers) nooit goed verwerkt. Nu is het maandbedrag weer afgeschreven en heb ik dit op aanraden van KPN gestorneerd. In de contact historie met KPN is de opzegging duidelijk terug te vinden en zou de maand november worden terugbetaald. Nu kreeg ik een aanmaning voor het gestorneerde bedrag van december terwijl ik november nog moet terugkrijgen. Weer gebeld met KPN en die geven aan dat het klopt dat ik november terugkrijg. Ik moet echter wel de maand december betalen. Anders kan het systeem dit niet verwerken en krijg ik daarna een afrekening waarbij ze toezeggen dat november en december beide worden gecrediteerd. Dus ik moet eerst weer betalen zodat ik het daarna pas (hopelijk) weer terug krijg. Tot nu is echt alles fout gegaan en vertrouw ik er dan ook niet op dat het nu wel een keer goed gaat. Ik krijg niemand buiten klantenservice te spreken en er is nota bene gedreigd met een deurwaarder terwijl ik geld van hun krijg ipv andersom. Dit is ook bevestigd maar het systeem wil het zo. Ook met de eindeloos doorgegeven klachten is niets gedaan. Dit is echt te gek voor woorden en ga hier absoluut niet mee akkoord! Ik eis dan ook een oplossing van KPN!!!!
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel