Beantwoord

Klacht over aanleg glasvezel

  • 24 August 2020
  • 2 reacties
  • 2507 keer bekeken

Vandaag aangesloten op glasvezel. We zouden er niets van merken. De monteurs hadden op een gegeven moment de boor vast zitten in de muur. Die is er uiteindelijk na een hoop gedoe met een slijptol afgeslepen. de resultaten:

 

  • een plavuis beschadigd
  • grote gaten in de muur die met een klodder kit zijn dichtgesmeerd
  • door het gebruiken van een slijptol binnenshuis de woonkamer een gigantische stofbende. Alles maar dan ook alles moet schoongemaakt worden. Ook de boekenkast met een paar honderd boeken.
  • een stuk steen van de voorgevel afgesprongen

de monteur wil de plavuis wel "dichtsmeren”, een gootje buiten over de steen plaatsen.

Dit leek dus nergens op. Wie vergoedt mij de schade en een dag werk om alles schoon te maken?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Natasja 28 August 2020, 17:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wow…

Waarom niet in de meterkast aan laten leggen? Dan had je dit geknoei in ieder geval niet in de woonkamer gehad...

Reputatie 6
Badge +9

Dag @PaulRot. Dank je wel, allereerst, voor het doen van je verhaal hier. Ik heb je bericht met verbazing gelezen. Omdat het hier gaat over de aanleg van glasvezel, kan ik je niet goed verder helpen. Niet wij, maar KPN NetwerkNL, gaat daarover. Ik heb contact met hen opgenomen voor je en zij geven aan dat de klacht reeds bij hen bekend is: “Wij hebben vanuit de bewoner gister een mail ontvangen. Zodra wij deze in behandeling nemen, zullen wij de bewoner een bevestiging sturen.” 

Reageer