Beantwoord

Klacht over aanleg glasvezel

  • 4 March 2022
  • 1 reactie
  • 293 keer bekeken

afgelopen tijd hebben jullie glasvezel in onze straat (...) aangelegd. het is nu bijna klaar. maar het heeft heel veel gezeur gegeven.

ik ben zeer ontevreden hoe dat allemaal is verlopen: stoepen open gebroken en slecht teruggeplaatst.*

nu gisteren kwam iemand aan de deur, gewoon boos omdat ik er niet was en hij zei doodleuk dat er een mail is gestuurd. Nou ik kan u zeggen dat niemand van het blok er ook maar iets van af wist.* 

Vandaag dus weer gekomen en dan moet ik het allemaal maar accepteren: binnen is alles vies omdat er geboord is (en ik alles kan opruimen), de planten buiten die al eerder aan de voorkant van de tuin zijn weggehaald waar de kabel getrokken is, vernield:  een nieuwe plant die ik eergisteren in de voortuin heb gezet, wordt doodleuk op een andere plaats teruggezet.*

Dan heb ik het allemaal mis. En het ergste van alles is, is dat ik GEEN klant van KPN ben*

Ik moet er ook niet aan denken ooit klant van jullie te worden, ik blijf liever bij de ZIGGO.

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 March 2022, 15:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @Sandra van Engelen , je reageert nu binnen het forum van KPN, de provider, die hier niets mee kan, helaas.

Je kunt je klachten kwijt rechtstreeks bij de uitvoerder bij jou in de straat, de 'arbeiders' hebben in de regel oranje hesjes aan en de leidinggevenden gele hesjes.

Ook kun je bij www.kpnnetwerk.nl terecht v oor je klacht.

Succes.