Vandaag zouden wij glasvezelaansluiting krijgen, wat al een weekend te laat was om F1 via Viaplay te kijken dit weekend maar goed (1e teleurstelling).
Dan komt de mededeling van de glasvezelaansluiter dat hij geen tegels mag verplaatsen, waardoor er een gat in onze voorpui geboord moet worden ipv dat de kabel onder de grond getrokken kon worden (2e teleurstelling).
Als de kabel eenmaal geboord is komt de glasvezelaansluiter met de mededeling dat de glasvezel niet door de kabel “geblazen” kan worden helaas: de storingsdienst moet hier een dag voor langskomen en dat duurt enkele weken (3e teleurstelling en weer een weekend of meer zonder Viaplay).
Klantenservice KPN: “nee aan tegemoetkomingen doen wij helaas niet” (4e teleurstelling) en hopelijk gaat uw oude provider gewoon nog wat langer een internetsignaal geven, anders komt u helaas zonder internet te zitten: hopelijk wordt dat geen 5e teleurstelling, anders kunnen ze ons wel vergeten als nieuwe klant. Wat een service zeg: paarsekrokodillenmentaliteit
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Joep1965
Bekijk origineel