Hallo,
Graag zou ik een klacht willen indienen over mijn wegvallende Wifi.
Vrijdag 20 december gebeld i.v.m. wegvallende Wifi en gratis monteur die langs zou komen nadat ik de speedtest had uitgevoegd. Bij afspraak maken stond dat er €49.945 inrekening zou worden gebracht. Ik vond dit vreemd en belde naar de klantenservice. De medewerker heeft wat testen gedaan en toen bleek dat ik recht had op een Wifi versterker. Best raar overigens want in de woonkamer heb ik Wifi en als ik 1 verdieping hoger ga( slaapkamers) dan valt de Wifi weg.
Maar goed....
Ik blij, kreeg er zelfs 2! Vandaag de Wifi verstekers opgehaald. Nu blijk dat de Wifi verstekers bekabeld zijn. Daar heb ik dus helemaal niets aan! ( medewerker had aangegeven draadloos) Ik weer gebeld naar de klantenservice. Kreeg ik een zeer onvriendelijk medewerker aan de lijn. Hij zei nog net niet dat het niet zijn probleem is dat mijn Wifi wegvalt in mijn slaapkamer.
Kpn kunnen jullie conract met mij opnemen. Ik vind het raar dat ik in mijn slaapkamer geen Wifi heb en dat de ' oplossing' bagger is. Om nog maar niet te spreken over de onbeschofte medewerker die ik vanavond aan de telefoon had.
Ik woon overigens niet in een kasteel en ga er vanuit dat je binnen een straal van 10 meter ( 25 stappen van modem naar daar waar Wifi wegvalt) toch wel goede Wifi mag verwachten. Of is het de bedoeling dat ik naast mn modem blijf zitten om Wifi te ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Judith Buitendijk