Dag, het is me niet duidelijk hoe ik een klacht kan indienen tegen een medewerker van KPN. Meneer B. stond vanmiddag met zijn auto (kenteken beginnend op ZV-...) ruim een uur op de stoep geparkeerd aan de Piet Heinkade te Amsterdam. Toen ik een foto van zijn auto maakte kwam hij schreeuwend naar buiten. Op veilige afstand riep ik dat ik de foto van z’n auto bij handhaving zou melden, daarop lachte hij me breed uit en volgde meer geschreeuw. Toch reed hij snel weg. De meneer had een brief achter zijn vooruit met vrijstelling om ‘voor uitvoerende en controlerende werkzaamheden op het gebied van openbare nutsvoorzieningen, gebruik te maken van de vrijstelling van de bepalingen van het Wegenverkeerreglement (..)’, getekend door de ‘residential customer operations monteurs. Manager operations rayon Noord Oost NO3’, op 30-10-2019. Ik zal de naam van de ondertekenaar hier niet noemen. Van de brief heb ik ook een foto. Mijn vraag is tweeledig: waar ik mijn beklag doen over deze medewerker (ik ben zelf geen KPN klant). En mag zo’n medewerker op z’n vrij dag zomaar z’n auto ergens op de stoep parkeren? Die vrije dag, dat gok ik. Want ik heb gecheckt, er waren op dat moment geen KPN storingen in mijn buurt. Vreemd ook, dat zo’n monteur van rayon noord-oost hier in Amsterdam op een zondagmiddag aan het werk zou zijn.
Beste antwoord door Joep1965
Bekijk origineel