Vraag

Klacht over klantenservice en Internet/TV storing afhandeling

  • 26 August 2020
  • 3 reacties
  • 283 keer bekeken

Beste klantenservice,

 

Ik wil graag even een klacht indienen over de service en afhandeling van KPN. Maar tot mijn verbazing is dit niet heel erg makkelijk. Vandaar maar even een post op dit forum. Geval is dat ik nu al 1 ½ week problemen heb met mijn internet/TV. Wat plotseling ontstaan is nadat ik een sms bericht kreeg dat er een probleem was in de regio. Dit probleem was vervolgens opgelost volgens KPN en hiervan was weer een sms berichtje gestuurd. 

Nu bleef bij mij het probleem zich voordoen dat er constante haperingen/onderbrekingen zijn bij zowel internet/wifi en iTV. Heb zelf alle mogelijke manieren toegepast om het zelf op te lossen aangezien er volgens de KPN website geen storingen zijn op mijn postcode. Dus zelf router herstart zowel handmatig als via de website, kabels gecheckt, switch gecheckt (en een nieuwe aangeschaft omdat ik een vermoede had dat het hier aan zou kunnen liggen) en op het laatst de router volledig naar fabrieksinstellingen gezet (waardoor ik weer alles opnieuw moet instellen mbt access points, switch, server, ect). Maar goed niks van dit alles heeft het probleem kunnen verhelpen dus contact opgenomen met de klantenservice afgelopen zaterdag aangezien ik er echt niet zelf uitkwam.

Klantenservice heeft toen een afspraak ingepland voor afgelopen dinsdag en dan zou er een monteur langskomen tussen 17:00 - 19:00. Monteur niet gezien of even laten weten dat er aan gewerkt word. Dus ik contact opgenomen met de klantenservice aangezien ik 2 ½ zat te wachten. Kreeg na 30+ minuten eindelijk iemand aan de lijn die mij vertelde dat de monteur wel was langsgeweest maar niet aan de deur.

Kortom; de klant heeft geen idee of er aan de storing gewerkt word, 2 ½ zit te wachten en uberhaupt niet weet of het opgelost is of wat er aan de hand is. Maar goed, vervolgens beloofde de medewerker me dat ik nog even terug gebeld zou worden door de monteur. Misschien nog dezelfde avond maar uiterlijk de volgende ochtend vroeg. 

Vandaag uiteindelijk in de ochtend nog steeds geen telefoontje gekregen. En dat begint toch redelijk vervelend te worden aangezien ik thuis moet werken en elke meeting echt moeilijk te volgen. Laat staan iets te presenteren. Dus ik weer bellen en kreeg nu in ieder geval na 20 minuten gelukkig iemand aan de lijn. Deze meneer vertelde mij doodleuk dat ik helemaal niet door een monteur gebeld ging worden in de ochtend maar misschien iemand van de backoffice (wat ook niet gedaan was). Verder kon hij niks doen en wist hij ook totaal niet wat er aan de hand was. Maar het zou mogelijk zijn dat ik misschien ergens na 24 uur of 48 uur gebeld kon worden door een monteur.

Kortom; wederom geen idee waar de klant aan toe is, wat er aan de hand is en of ik uberhaupt fatsoenlijk kan werken de komende tijd (naar kantoor is geen optie overigens). En zo werd het gesprek ook door deze medewerker afgerond; ik verder niks voor je doen dus een prettige dag verder.

Ik ben dan op zijn zachts gezegd zeer teleurgesteld in de transparantie, service en gehele gang van zaken hiervan. Juist vanwege de goede dienstverlening (blijkbaar in het verleden) heb ik altijd voor KPN gekozen maar nu ik ze voor het eerst nodig heb blijkt dit helaas niet het geval. 

Nu wilde ik van deze gang van zaken een klacht maken maar dit is dus ook niet erg makkelijk gezien je niet kan mailen, enkel een chatbot kan spreken via de website en een brief sturen wat ook niet echt meer van deze tijd is. Vandaar deze post op dit forum dan maar en hoop dat ze hier iets mee doen want ik zit uit frustratie nu bij andere providers te kijken.    


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik heb precies het zelfde probleem met mijn tv en internet en ik krijg maar niemand te pakken of je krijgt weer een link toegestuurd waar je niets mee kan. Zo irritant allemaal

We zijn ondertussen 48 uur verder en ben ondertussen nog steeds niet gebeld door een monteur. Weet dus nog steeds niet waar ik aan toe ben en het probleem blijft onopgelost. Heb eerlijk gezegd geen zin om weer een half uur in de wacht te staan om vervolgens weer iemand aan de lijn te krijgen die totaal niks kan doen. En dus als antwoord te krijgen ‘Ik kan niks doen. Je zal moeten afwachten, prettige dag meneer’. Heb ondertussen een andere aanbieder gevonden die hetzelfde pakket aanbied over het KPN netwerk maar dan 20 euro goedkoper. Ik zie niet in waarom ik niet zou overstappen. Aangezien mijn verwachting van als ik een keer service van KPN nodig zou hebben. Dan kan ik dat verwachten voor de prijs die je betaald. Maar niets is minder waar. Kan dus net zo goed bij een veel goedkopere aanbieder en abonnement waar ik dan in ieder geval mijn hoop niet hoef te vestigen op goede service. Scheelt een hoop geld en nog belangrijker…... frustratie.

Reputatie 7
Badge +28

@SylvesterdeK 

@Kleintje1 

Hebben jullie nog hulp nodig?