Vraag

Klacht over levering en niet werkende apparatuur

  • 15 August 2020
  • 2 reacties
  • 226 keer bekeken

Ik ben al sinds begin augustus bezig met dat mijn internet traag is en niet werkt. mijn modem zou ik om kunnen ruilen en gelijk ook een nieuw tv kastje krijgen, ik heb netjes alles in een doos gedaan en retour gestuurd en m,n nieuwe pakket opgehaald bij afhaal punt. en daar begint het gezeik.

M,n nieuwe modem zit erin, krijgt alleen geen verbinding met het netwerk, ok niet na bijna 3 uur aan de te te hebben gezeten met een beste man die me graag wilde helpen.dus moet nu weer wachten op nieuw modem wat ook weer 3 dagen gaat duren ( heel fijn weer). oja het nieuwe tv kastje wat ik zou krijgen zat er ook niet bij, geweldige service hoor, ik heb  dus nu nul  nul van kpn.

Ik mag hier toch wel een  aantrekkelijke korting op mijn abonnement verwachten van jullie.

Ben echt geen klant van het eerste uur. en zou toch niet graag naar een ander gaan, maar op deze manier verliezen jullie alle vertrouwen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

@dennis manse, welkom hier. 

Ik kijk graag mee. Allereerst wil ik je verbinding doormeten om te kijken of het van onze kant goed zit. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dennis, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â