Vraag

Klacht over schade tijdens het aanleggen van glasvezel

  • 2 March 2022
  • 11 reacties
  • 1752 keer bekeken

Besten, bij deze mijn klacht. 
ik was blij dat ze bij mij glasvezel kwamen aanleggen. Echter bij de aanleg hebben ze schade vemaakt:

  • tegel gebroken
  • 2 stenen weg
  • gietijzeren deurmat gebroken

in eerste instantie; daar waar gewerkt wordt gaan dingen fout. Als beste aannemer aangebeld had ipv wegmoffelen had ik hem waarschijnlijk een hand gegeven en was het daarmee klaar. Maar nee; aannemer belde niet aan.

op 12 december stuur ik een mail naar KNP netwerk met mijn verbazing en de vraag of ze met mij in contact kunnen treden. Als ze dan sorry  hadden gezegd was het waarschijnlijk met een sisser afgelopen.

nu ben ik al weken aan het bellen met zowel kon netwerk als kon klantenservice. Diverse afspraken gemaakt op tijdstippen dat ik teruggebeld wordt. Wat denk je: idd tot heden niet.

nu wil ik geen sorry meer maar een passende schadevergoeding voor de schade en een bos bloemen ipv sorry.

heb nu al spijt dat in over ben gestapt: was op goede vertrouwen in afhandelen. Ben beniuwd wie mijn provider is na 1 jaar🤗

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Jammer dat het zo gegaan is maar u bent hier echt op de verkeerde plek. Dit is de provider kpn en die heeft niets met de aanleg van glasvezel.  Kpnnetwerk is echt het adres waar u moet zijn.

Dat lijkt mij te makkelijk. Is KPN die mij benaderd en moet mij niet lastig vallen met departementen binnen hun organisatie  niet functioneren. En ja, die heb ik ook gebeld (al meerdere keren) en gemaild.

wel typisch antwoord en zoals ik verwacht had

Reputatie 7
Badge +24

KPN Netwerk is geen "departement binnen hun organisatie". Het is gewoon een apart bedrijf.

Badge +19

Het is hetzelfde als bij electriciteit.  Er is een netwerkbeheerder zoals bijvoorbeeld Stedin en er zijn electriciteitleveranciers. Zo is kpnnetwerk de netwerkbeheerder. 

Snap heus wel wat jullie bedoelen en heb daar ook alles uitgezet.maar de houding van KPN als moederorgansiatie klopt niet. 
Simpel omdat ze wel onderdeel zijn van KPN: dan kom je daar ziet mee weg met dit excuus. 

Zij zouden zich hierover zorgen moeten maken zeker als het tot niets leidt bij kpn netwerk. Die geven als reactie aan dat het druk is (bevestiging dat het slecht gaat) en wellicht 3 weken kan duren voordat er een reactie komt. Haal het koninklijke maar van PN af. Paar dagen is ren koninklijk termijn.

 

Zijn dus naar eigen zeggen onderdeel van (K)PN

Als ze dat niet zijn mogen ze dan gebruik maken van zelfde logo en titel koninklijk. Of staat die K voor iets anders 🙄

Badge +19

Albert Heijn, Etos en Gall en Gall zijn ook allemaal onderdeel van Ahold maar als u bij Gall en Gall gaat vragen wanneer de diepvrieskippen weer bij AH liggen dan weten ze dat ook niet. 

Je hebt gelijk joep

dank ik verlaat dit forum is gewoon een verlengstuk van

Hoi @Bartje01 .  Erg spijtig hoe dit gaat.  Je hebt al een klacht bij KPNNetwerk lopen? 

https://www.kpnnetwerk.nl/contactformulier/#vraag