We zijn naar T-mobile overgegaan en hebben gebruik gemaakt van de overstap service. Aangezien we per maand aan KPN betalen, hebben we als einddatum 30/09/2020 opgegeven. Volgens T-mobile heeft Reggefiber/Kpn vervolgens de datum 2 weken naar voren gehaald. Hierdoor hebben we enorme problemen gehad voor 10 dagen, waaronder 2 belangrijke online gesprekken moeten missen op 15 september. Waarvan de ene zonder waarschuwing halverwege afgekapt is (conferencecall met 18 klanten) en een andere geannuleerd is. Gelukkig werkt internet en tv nu eindelijk na 10 dagen. Maar wat een ellende zeg allemaal. We hebben de maandbetaling voor september terug laten storten en zouden liefst helemaal niets betalen voor alle misère, maar anders gewoon tot 15 september. Graag uw reactie KPN, want ik wacht daar al sinds september 2020 op.
Telefonisch is dit ook reeds gemeld. Er is toen teruggebeld waarin vermeld werd dat men het zal gaan uitzoeken en er nieuwe belafspraak gepland werd. Helaas is er toen niet meer teruggebeld. Heb het al een paar keer gemaild naar service@kpn.nl (zoals mij is doorgegeven) maar blijkbaar werkt die mail niet.
Inmiddels wil een incassobureau de foutieve KPN factuur innen en vanuit KPN blijft het stil.
KPN: Kunt u ons via dit forum wél helpen? Graag een privébericht, dan stuur ik u onze gegevens.
E-mailen kunnen wij ook, chatten kunnen wij ook… KPN ook???
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel