Ik heb langer dan een maand geleden een verhuizing doorgegeven. Ik woon nu al enige tijd in mijn nieuwe huis en alles behalve een reclame mail iedere week “uw verhuizing komt steeds dichterbij” gebeurt er letterlijk niets! Ik heb meerdere malen de klantenservice gebeld waar ik telkens van het kastje-naar-de-muur wordt gestuurd.
Ik heb alleen een glasvezelaansluitpunt van KPN en dus geen ADSL / VDSL aansluiting (nieuwste type woning). Dan komt KPN telkens beweren dat het wettelijk verplicht is wel zo een aansluiting te hebben en dat ik dus maar een dombo ben die het niet kan vinden. Zelfs de elektricien heeft bevestigd dat wij dat punt niet hebben.
Dan vervolgens als ik te lang doorhamer op glasvezel dan wordt mij medegedeeld dat ik maar KPN netwerk moet bellen waar ik gemiddeld 30 a 40 minuten in de wacht staat. KPN netwerk kan mij telkens geen datum geven voor het aansluiten van glasvezel onder het mom van het is druk. KPN netwerk verwijst vervolgens weer naar KPN dat ik een noodaansluiting zou moeten krijgen. Maar tot op heden is KPN nooit met dit voorstel gekomen.
Verder heb ik nog een heel mooi Ziggo aansluitpunt. Ik stond eigenlijk vandaag al op het punt om mij daar maar aan te melden. Helaas is het een feestdag dus zijn ze allemaal gesloten. Dit is mijn laatste noodoproep om z.s.m. Internet te krijgen van KPN in mijn nieuwe woning anders ben ik weg!
Beste antwoord door Amirates
Bekijk origineel