klacht/winkel/telefoonmedewerker

  • 21 August 2020
  • 1 reactie
  • 70 keer bekeken

Hallo,

Al meer dan 20 jaar lid van KPN mobiel en internet thuis dus in mijn ogen een leuke klant voor de KPN. Tot op vandaag boem!!!!!! geen service meer geen oplossing meedenken voor de klant. Helaas zoals ieder jaar ga ik naar de winkel voor het verlengen van mijn mobiel in de maand augustus en het verlengen van mijn KPN thuis. Helaas ook hier heerst het coronavirus een onvriendelijk lint er voor een bord met vervelende mededelingen en personeel wat wel dicht bij elkaar staat in de winkel fijn te kletsen. Ik sta vrolijk voor het onvriendelijke afzet lint en vraag ik wil graag mijn beide abonnementen verlengen zoals ieder jaar. Er word niet meer opgezocht wie ik ben of ik een vaste klant ben nee ik word gelijk doorverwezen naar het fijne internet dat moet u zelf regelen wij kunnen u en mogen u geen extra kortingen meer geven dat moet via de klantenservice!!!! en oja u telefoon abbo met nieuwe telefoon moet u ook zelf regelen doen wij niet meer ivm corona!!!! u kunt zelf via internet een app downloaden en die helpt u om u gegeven van u telefoon over te zetten want het is Corona en dat doen wij niet meer……….

Ik sta verbaasd te kijken en ik loop weg, goed ik ga bellen met de klantenservice vraag om verlenging van mijn maand abbo thuis internet en de rest. OOOOOhhh meneer dat kunnen wij nog niet doen dat kan pas vanaf de 31 e !!!!!!!! dan gaan mijn alarmbellen rinkelen en ik word chagrijnig, ik zeg tegen die meneer dit is nu het vreemdste en vervelendste wat ik mee maak hier ik vertel mijn bovenstaande verhaal en vertel er nog bij dat ik al ieder jaar verleng netjes in de winkel die jongen daar helpt mij keurig en zegt er bij u bent iets te vroeg maar dat is geen probleem we passen het even aan!!!!!!!

 

nu is mijn vraag is de corona of de tijd van het jaar nu de reden dat de persoonlijke service die ik gewend was van KPN weg bezuinigd of is dit de normale en behandelwijze van klanten, mocht dit het laatste zo zijn dan ben ik weg bij KPN en met mij hoop ik veel anderen want service is en bestaat er niet meer.

 

Dat er angst voor corona is begrijpelijk dat ieder bedrijf er anders mee omgaat begrijp ik niet als we naar een restaurant of op een terras gaan zitten en we drinken uit een glas die wss is afgewassen in de afwasmachine en eten van vork en mes wie zegt dat daar ook geen besmetting op zit???? dus doe niet zo moeilijk als iemand hulp vraagt met het overzetten van gegevens ik kan de telefoon onder jullie ogen ontsmetten!!!!! is wss schoner dan in een restaurant.

 

maar goed ik hoop op een reactie!!!!

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @giorgio13 en welkom hier op het forum!

 

Goed dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en dat je dit kenbaar maakt. Je bent al een hele lange tijd klant bij ons en dat wordt ten zeerste gewaardeerd :) Dat betekent waarschijnlijk ook dat we al die jaren iets goed hebben gedaan. Dat je nu zo teleurgesteld bent, vind ik oprecht jammer om te lezen en ik had dat graag anders gezien. In alle KPN winkels volgen we de richtlijnen van het RIVM, zodat onze winkels veilig zijn voor klanten en onze medewerkers. Uit ervaring weet ik ook dat dit in de praktijk tot onhandige situaties kan leiden maar dat is ook heel erg moeilijk om volledig te voorkomen, hoe irritant het soms ook kan zijn. Als ik het goed begrijp, heb je daarna gebeld met onze klantenservice maar konden zij je (nog) niet helpen omdat je nog niet mocht verlengen. Dit kunnen we (helaas) niet zomaar voor je aanpassen; de datum waar op je kan en mag verlengen staat vast en hier kunnen (en mogen we) niet omheen werken of uitzonderingen op maken, het spijt me. Om verder in te gaan op je vraag (is de corona of de tijd van het jaar nu de reden dat de persoonlijke service die ik gewend was van KPN weg bezuinigd of is dit de normale en behandelwijze van klanten); vanwege Corona kunnen we je niet altijd de service verlenen die je van ons gewend bent en daarom zullen mijn collega's in de winkel in sommige situaties vragen om te bellen met onze klantenservice. Ook voor zaken die ze normaal wel voor je kunnen regelen in de winkel. We volgen dus echt de richtlijnen van het RIVM omdat we geen enkel risico willen lopen. Ik snap je punt hoor met betrekking tot een restaurant of terras maar ik kan alleen spreken vanuit KPN en dat is dat wij de opgelegde richtlijnen dus gewoon opvolgen. 

Reageer