Beantwoord

Klantcode

  • 4 February 2020
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik wil mijn internet verbinding koppelen  naar KPN. Er staat bij koppeling dat ik een klant NM nodig heb die heb ik niet. Hoe los ik dat op? 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 February 2020, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Swingboy . Welkom op het forum.

Het klantnummer kun je terugvinden in de bevestigingsmail of op de factuur. Als het goed is kun je die dus in je mail terugvinden. Desnoods even in de spam kijken, mochten de berichtjes niet in de inbox staan. Succes!

Als je afgaande op het andere topic bij Telfort vandaan komt zou dat niet nodig moeten zijn. Je bent niet de eerste die dit wel moet doen. Mogelijk is het gebruikte nummer al of beter gezegd nog bij KPN bekend en gekoppeld aan een andere klant/ ID.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!