Vraag

Klantenservice bereiken per mail

  • 23 September 2020
  • 3 reacties
  • 376 keer bekeken


Hoe kan ik de klantenservice mailen ?  Ik zie dat er wel een directeur klantenservice is, Jörg Kramer,  maar nergens een mail adres.  Dit komt niet echt klantvriendelijk over….
 


3 reacties

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

 

Mailen kan helaas niet, brief schrijven wel. Waar kunnen wij u mee helpen?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ro B en welkom op het forum! Per mail zijn we inderdaad niet te benaderen, maar je hebt het forum gelukkig gevonden. 😄 Daarnaast kun je ook met ons bellen via 0800-0402 en zijn we ook via de chat en Facebook/Twitter bereikbaar. Waar zoek je contact over?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is om contact te krijgen en een oplossing/antwoord te vinden. Zo niet, laat het gerust weten! 

Reageer