Beantwoord

Klantenservice is totaal niet opgeleid tot een goeie service

  • 5 December 2020
  • 6 reacties
  • 135 keer bekeken

Badge

Goedendag hoe komt het toch dat de klantenservice van kpn zo slecht is opgeleid. ze zouden de zelfde opleiding moeten krijgen als de monteurs want die leggen even meer uit en dan kom je tot een oplossing als de klantenservice net zo goed is opgeleid hoeft een klant van kpn geen 50 euro aan monteurskosten te betalen omdat het aan onze aansluitingen ligt ik wist namelijk niet dat een apparaat in mij netwerk alles plat kan leggen. als ik dit via de telefoon te horen had gekregen had ik het advies wat de monteur mijn nu gezegd heeft gedaan en had er geen monteur langs hoeven te komen. 

 

IK ZEG DAT DE STORRING AFDELING SLECHTER DAN SLECHT IS EN EIGENLIJK GEEN SERVICE MOET VERLENEN TOT ZE DE MONTEURS OPLEIDING HEBBEN GEDAAN….

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 December 2020, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij is er een groot tekort aan personeel achter de telefoon, dus je mag al blij zijn dat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Danny en Jordy Duim ,

Aan de telefoon is het niet altijd even makkelijk om de storingsoorzaak te vinden. Daar zijn nu juist monteurs voor. Die kunnen ter plekke op speurtocht gaan en dingen nameten. 

Kom volgende keer eerst eens langs op het forum. Hier zitten forumleden die vaker met dit soort storingen te maken hebben gehad. 

Badge

Volgens mij is er een groot tekort aan personeel achter de telefoon, dus je mag al blij zijn dat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt.

Probeer je leuk te zijn ofzo zit niet op jou reactie te wachten als je niks beters neer ken zetten wat totaal niet met mij topic te maken heb ajuu

Badge

Hallo @Danny en Jordy Duim ,

Aan de telefoon is het niet altijd even makkelijk om de storingsoorzaak te vinden. Daar zijn nu juist monteurs voor. Die kunnen ter plekke op speurtocht gaan en dingen nameten. 

Kom volgende keer eerst eens langs op het forum. Hier zitten forumleden die vaker met dit soort storingen te maken hebben gehad. 

Zal ik zeker doen vind het zonde om 50 euro aan monteurskosten te moeten uitgeven als het aan mijn interne verbinding licht. Dankjewel

Hallo @Danny en Jordy Duim ,

Aan de telefoon is het niet altijd even makkelijk om de storingsoorzaak te vinden. Daar zijn nu juist monteurs voor. Die kunnen ter plekke op speurtocht gaan en dingen nameten. 

Kom volgende keer eerst eens langs op het forum. Hier zitten forumleden die vaker met dit soort storingen te maken hebben gehad. 

Zal ik zeker doen vind het zonde om 50 euro aan monteurskosten te moeten uitgeven als het aan mijn interne verbinding licht. Dankjewel


Als het probleem bij de kpn is

Zijn de monteur kosten niks

Als het probleem bij de klant zit

Bijvoorbeeld instelling computers of eigen kabel breuk enz.

Dan komen er kosten bij voor de klant

grappig ook dat je vroeger  een  mail van KPN kreeg hoe je was geholpen bij klantenservice ( ter verbetering neem ik aan) nu doen ze dat niet meer   hahahahaah hoe zou dat komen?