Beantwoord

Kleinere 32" Philips tv als welkomscadeau gekregen in plaats van 43" die op de bevestiging staat

  • 17 June 2022
  • 24 reacties
  • 3993 keer bekeken

OP 14 mei 2022 sluit ik een abonnement af, met als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart TV 43" t.w.v. € 449,-.

Ik ontving gisteren mijn welkomstcadeau een Philips Smart TV maar deze heeft een waarde van € 299,- en is nog eens 32". Waar is mijn beloofde tv van 43" met een waarde van € 449,- .

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 22 June 2022, 11:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Er geld voor zulk soort actie altijd: OP = OP.

Dan krijgt u een ander model.

Waarom wordt er dan geen gelijk waardig cadeau geven, in plaats van een cadeau dat klainer en goedkoper is

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Johnnie D 

 

Wat stond er in je bevestigingsmail?

Staat daar echt in dat je die 43” TV krijgt zoals je topic titel vermeld?

Dan zouden ze hem wel moeten leveren en je niet moeten afschepen met een ander model.

Welkomstcadeau Philips Smart TV
Als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart t.w.v. 449,-. U ontvangt de Philips Smart TV na de start van uw abonnement.

Welkomstcadeau Philips Smart TV
Als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart t.w.v. 449,-. U ontvangt de Philips Smart TV na de start van uw abonnement.

Hoi @Johnnie D ,

Daar staat niet dat ´ie 43 inch is.Maar je tv die je nu hebt gekregen is niet smart, correct?

Reputatie 7
Badge +18

Volgens zijn startpost is die wel Smart maar niet met een waarde van € 449

Op is op, dan moet KPN dat bij de bestelling opgeven zodat je weet waar je aan toe bent. Niet afschepen met iets anders.

De tv is wel smart, maar je welkoms cadeau is ter waarde van € 449 en je krijgt een welkoms cadeau ter waarde van € 299.

En dat is wat mij stoort, ik snap best op is op, maar geeft dan iets wat gelijk waardig is aan € 449 

Zeker, als er bevestigd word dat je die TV krijgt moet je hem ook krijgen, als ze op zijn moeten ze geen orders meer aannemen.

@Nick83Er staat nergens dat je een ander model krijgt, er staat dat het aanbod vervalt als ze op zijn, en dat kan alleen als TS dus niet de TV aangeboden kreeg in de bevestiging, dan zal er een betere compensatie moeten komen, want aanbieden is nog niet op.

Weet je dat zeker, want mijn buurman had in december ook die actie gedaan en toen was het ook echt een 32” versie. Ik heb toen namelijk nog ernaar gekeken en vond dat niet de moeite waard: https://www.telecombinatie.nl/acties/kpn-internet-aanbieding-met-gratis-xbox-philips-led-tv-of-gratis-super-wifi-en-cashback

volgens hier vanaf 23 mei? https://www.telecombinatie.nl/acties/kpn-internet-met-gratis-philips-smart-tv-snelpakker

De 43” actie begon pas sinds maandag 23 mei daarvoor dus kleinere.

 

Maar ik ga hier helaas waarschijnlijk ook geen gebruik van kunnen maken door langzame kpnnetwerk.nl die wel de TK01 FTU aansluit maar niet op gereed zet.

 

Zie ook https://www.breedbandwinkel.nl/nieuws/gratis-philips-4k-smart-tv-bij-kpn-internet-en-tv

Reputatie 7
Badge +18

Vervallen, foute info.

 

OP 14 mei 2022 sluit ik een abonnement af, met als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart TV 43" t.w.v. € 449,-.

Ik ontving gisteren mijn welkomstcadeau een Philips Smart TV maar deze heeft een waarde van € 299,- en is nog eens 32". Waar is mijn beloofde tv van 43" met een waarde van € 449,- .

 

Heb je niet nog de oude actie? 😞 Want pas sinds 23 mei is die grotere tv. Toevallig namelijk 24 mei mijzelf aangemeld vanwege deze actie

Zie ook https://www.kpn.com/welkomstcadeau.htm

 

In mijn welkomsbrief van 25 mei staat wel dit ook (dus letterlijk wat jij ook had op 14 mei): Als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart TV t.w.v. 449,-. U ontvangt de Philips Smart TV na de start van uw abonnement. Zodra we het cadeau versturen, ontvangt u een e-mail met een track & trace-code. Kijk voor meer informatie op kpn.com/welkomstcadeau.

Reputatie 7
Badge +18

OP 14 mei 2022 sluit ik een abonnement af, met als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart TV 43" t.w.v. € 449,-.

Ik ontving gisteren mijn welkomstcadeau een Philips Smart TV maar deze heeft een waarde van € 299,- en is nog eens 32". Waar is mijn beloofde tv van 43" met een waarde van € 449,- .

 

Jij hebt nog de oude actie :( net uitgezocht en pas sinds 23 mei is die grotere tv. Toevallig namelijk 24 mei mijzelf aangemeld vanwege deze actie

 

Je hebt gelijk @janwilnl , als je bij klein zakelijk kijkt zie je i.d.d. die 23 mei ook terug: https://www.kpn.com/zakelijk/aanbiedingen.htm

Even naar beneden scrollen en dan bij de actievoorwaarden vind je dit:

Actievoorwaarden Philips Ultra HD Smart TV

Voorwaarden

Het actieaanbod is van toepassing op de afname van Kleinzakelijk Internet van KPN.

  • De actie loopt van maandag 23 mei 2022 tot en met zondag 12 juni 2022.
  • Controleer de beschikbaarheid van het actieproduct door middel van de postcodecheck op kpn.com/shop/zakelijk.
  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor klanten die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen. Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen.

OP 14 mei 2022 sluit ik een abonnement af, met als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart TV 43" t.w.v. € 449,-.

Ik ontving gisteren mijn welkomstcadeau een Philips Smart TV maar deze heeft een waarde van € 299,- en is nog eens 32". Waar is mijn beloofde tv van 43" met een waarde van € 449,- .

 

Ik heb je actie teruggevonden. Zie hier https://allesin1vergelijk.nl/kpn-weekenddeal

Dat was dat weekend van 13 mei tot 15 mei.

Zie ook https://www.kpn.com/welkomstcadeau.htm maar daar zie je niks over de grote van de tv

Online Only Weekenddeal: Philips Smart TV welkomstcadeau (13 mei - 15 mei 2022) maar daar staat niks over de grote van de tv.

 

Qua dat vind ik het ook erg slordig van KPN het zou erg veel schelen om in de bevestiging ipv TV meteen de maat te vermelden

@Denise_  ?

Reputatie 7
Badge +18

@janwilnl 

 

Grootte staat er toch onder op die pagina van je 1ste link:

 

Philips Smart TV welkomstcadeau

Stap dit weekend 13-5-2022 t/m 15-5-2022 over naar KPN internet en TV en ontvang als welkomstcadeau een gratis Philips Smart TV (32 inch / 81 cm groot) ter waarde van maar liefst € 449,-.

@janwilnl

 

Grootte staat er toch onder op die pagina van je 1ste link:

 

Philips Smart TV welkomstcadeau

Stap dit weekend 13-5-2022 t/m 15-5-2022 over naar KPN internet en TV en ontvang als welkomstcadeau een gratis Philips Smart TV (32 inch / 81 cm groot) ter waarde van maar liefst € 449,-.

Nee bedoel op de bevestiging staat dat erg onduidelijk. Ook mijn bestelling van twee weken later met een tv van wel 43” later staat dat echt niet duidelijk.

 

Dit kreeg die Johnnie D op zijn bevestiging:

Welkomstcadeau Philips Smart TV
Als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart t.w.v. 449,-. U ontvangt de Philips Smart TV na de start van uw abonnement.

 

Als ze daar overal de maat bij zetten krijg je ook geen onduidelijkheden. Wel is het dus zo dat ik net heb gevonden dat het toen inderdaad echt maar 32”was. Daarom vond ik mijn aanbieding die ik kreeg op 25 mei ook super tof. 

 

Bij mij staat het ook zo in de brief ook zelfde twv bedrag. Maar in de PDF die ik bij mijn bestelling van 25 mei heb heb staat zelfs: Philips Smart TV cadeau t.w.v. 299,-

 

Maargoed, volgens mij is de 43” versie van de TV echt pas sinds de actie waaraan ik heb meegedaan heb van maandag 25 mei tot 12 juni

(Maar ik krijg wel hetzelfde bedrag als Johnnie D in zijn bevestiging heeft staan en ook geen exacte maat in de bevestiging. En in de PDF in de bevestiging staat bij mij dus dus zelfs 299,- ipv 449,-)

 

Dit veroorzaakt dan later problemen/onduidelijkheden.

 

Helaas ga ik de 43" TV actie sowieso niet meer kunnen krijgen omdat mijn verbinding (nog steeds) niet opgeleverd is. En op=op dus erg jammer.

@Johnnie D, het enige zinvolle in deze draad is voor mij geschreven door @Doornekamp33 Hoe het was bij het nichtje van het neefje van de zuster van een vriend in 2021 is niet van belang. 

Het enige dat hij niet schrijft is om de Digitale Assistent te gebruiken. 

Je kan het vinden via dit  “Contact en klantenservice | KPN

Vergeet niet wat wordt besproken even te kopieren en op te slaan. Anders dan dit forum heeft het wettelijke bewijslast. 

@Johnnie D, het enige zinvolle in deze draad is voor mij geschreven door @Doornekamp33 Hoe het was bij het nichtje van het neefje van de zuster van een vriend in 2021 is niet van belang. 

Het enige dat hij niet schrijft is om de Digitale Assistent te gebruiken. 

Je kan het vinden via dit  “Contact en klantenservice | KPN

Vergeet niet wat wordt besproken even te kopieren en op te slaan. Anders dan dit forum heeft het wettelijke bewijslast. 

@Johnnie D Tip, zeg dan dat op de bevestigingsbrief van de nieuwe actie van WEL de 43” TV LETTERLIJK hetzelfde staat.

 

Daar staat ook dit (dus zelfde als jij in je brief hebt van die 2 weken eerder)

 

Zie ook de PDF's die bij de bevestiging zitten (misschien staat daar ook nog wat, bij mij dus dat het een TV is van 299,- (ook fout)

PDF in de bevestiging

 

OP 14 mei 2022 sluit ik een abonnement af, met als welkomstcadeau krijgt u bij uw abonnement een Philips Smart TV 43" t.w.v. € 449,-.

Ik ontving gisteren mijn welkomstcadeau een Philips Smart TV maar deze heeft een waarde van € 299,- en is nog eens 32". Waar is mijn beloofde tv van 43" met een waarde van € 449,- .

 

Ik heb je actie teruggevonden. Zie hier https://allesin1vergelijk.nl/kpn-weekenddeal

Dat was dat weekend van 13 mei tot 15 mei.

Zie ook https://www.kpn.com/welkomstcadeau.htm maar daar zie je niks over de grote van de tv

Online Only Weekenddeal: Philips Smart TV welkomstcadeau (13 mei - 15 mei 2022) maar daar staat niks over de grote van de tv.

 

Qua dat vind ik het ook erg slordig van KPN het zou erg veel schelen om in de bevestiging ipv TV meteen de maat te vermelden

@Denise_  ?

Maar kijk zelf ook nog even hier he, daar staat wel echt 32" maar moeten ze de brief maar goed maken

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Johnnie D, welkom op ons forum! Zoals je ziet hebben we verschillende actieve en behulpzame gebruikers op ons forum, ik zie dat er al een heel gesprek is ontstaan. 

Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan over jouw Philips TV welkomstcadeau. Zo te lezen heb je gebruik gemaakt van een Snelpakker. Dat was deze: Snelpakkers: Philips 43'' Ultra HD Smart TV welkomstcadeau. De actie liep van 23 mei t/m12 juni. Voor dit soort acties geldt inderdaad op = op. Je vindt de volledige actievoorwaarden van het welkomstcadeau hier.

Mogelijk is de actie veranderd doordat het genoemde type Philips tv op was. In de voorwaarden staat dat de actie aangepast kan worden indien nodig. Je kunt als je wilt navraag doen bij Sidekix, zij gaan over de levering van je welkomstcadeau. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Hoi @Johnnie D, welkom op ons forum! Zoals je ziet hebben we verschillende actieve en behulpzame gebruikers op ons forum, ik zie dat er al een heel gesprek is ontstaan. 

Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan over jouw Philips TV welkomstcadeau. Zo te lezen heb je gebruik gemaakt van een Snelpakker. Dat was deze: Snelpakkers: Philips 43'' Ultra HD Smart TV welkomstcadeau. De actie liep van 23 mei t/m12 juni. Voor dit soort acties geldt inderdaad op = op. Je vindt de volledige actievoorwaarden van het welkomstcadeau hier.

Mogelijk is de actie veranderd doordat het genoemde type Philips tv op was. In de voorwaarden staat dat de actie aangepast kan worden indien nodig. Je kunt als je wilt navraag doen bij Sidekix, zij gaan over de levering van je welkomstcadeau. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Nee,  je kijkt verkeerd. Dat was mijn brief. Hij heeft het 14 mei 2022 besteld tijdens een speciaal actie weekend. Maar ik vind het raar dat in de brief van de nieuwe actie letterlijk dezelfde info staat. 

 

Dus welke TV actie was er toen. was dat ook al 43" (ivm zelfde prijs in de brief/contact van de 23 mei tot 12 juni actie) of toch 32” toen nog. Kan hij niet beter met Sidekix dan even contact opnemen als dat inderdaad ook 43” was

 

Ik kwam op deze info: Zie hier https://allesin1vergelijk.nl/kpn-weekenddeal

Dat was dat weekend van 13 mei tot 15 mei. Zie  ook https://www.kpn.com/welkomstcadeau.htm maar daar zie je niks over de grote van de tv Online Only Weekenddeal: Philips Smart TV welkomstcadeau (13 mei - 15 mei 2022) maar daar staat niks over de grote van de tv en prijzen in beide brieven zijn hetzelfde als die van 23 mei tot 12 juni)

Hoi @Johnnie D, welkom op ons forum! Zoals je ziet hebben we verschillende actieve en behulpzame gebruikers op ons forum, ik zie dat er al een heel gesprek is ontstaan. 

Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan over jouw Philips TV welkomstcadeau. Zo te lezen heb je gebruik gemaakt van een Snelpakker. Dat was deze: Snelpakkers: Philips 43'' Ultra HD Smart TV welkomstcadeau. De actie liep van 23 mei t/m12 juni. Voor dit soort acties geldt inderdaad op = op. Je vindt de volledige actievoorwaarden van het welkomstcadeau hier.

Mogelijk is de actie veranderd doordat het genoemde type Philips tv op was. In de voorwaarden staat dat de actie aangepast kan worden indien nodig. 

Lijkt me stug dat het ergens in de verkoopvoorwaarden staat @Alexandra. Dan kun je een nieuwe Rolls Royce verkopen en een tweedehands KIA leveren. 

Als je een link stuurt met voorwaarden lees die dan eerst even. Hierin staat. 

  • Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare Philips 43'' Ultra HD Smart TV's is beperkt. Wanneer deze niet meer leverbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.

In onderling overleg kunnen klant en KPN natuurlijk wel overeenkomen om iets anders te leveren. Maar dat is duidelijk hier niet gebeurt. 

Dat mensen hier voor kiezen verbaast me nogal en vooral als je de voorwaardes leest. op=op na het lezen van dat wist ik gelijk al deze actie contract beet is , ik bedoel de voorraad van de aantal 43 inch tv's is onbekend. en dan niet te vergeten dat KPN heel gemakkelijke kan zeggen dat het al op is. wat ja hoe wilt u dat als klant verifiëren.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over de 150 waarde verschil. je mag er natuurlijk van vinden wat je er van vinden wilt en als voor zo deal gaat is dat natuurlijk je eigen keuzen. maar KPN deals hebben mij persoonlijke nooit echt aangesproken. 

ik noem deze actie gewoon contract aas. KPN is gewoon aan het vissen naar klanten en op het moment dat een nieuwe klant bijt dan denk de klant wat lekkers te krijgen maar komt er snel achter dat het helemaal niet zo lekker is als hij/zij dacht.. 

En los van het de inch van de tv prijs en merk geeft meestal al aan wat voor tv het is.