Afgelopen september heb ik KPN alles in 1 - 4K aangevraagd. Besproken met de medewerker via de chat was dat ik dit pakket kon wijzigen als ik toch geen 4K meer zou willen, of om wat voor een reden dan ook. Ook in het contract staat dat het pakket de eerste 6 maanden niet is te wijzigen. Via facebook werd mij verteld dat dit helemaal niet mogelijk was, maar omdat ik dus voorzien was van tegenstrijdige berichten wilden ze het eventueel oplossen door een vergoeding te geven als het niet gewijzigd kon worden. Zo leek het me ook goed. Dan zou ik alsnog na de contractperiode kunnen wijzigen.
Na 6 maanden zou ik dus kunnen wijzigen. Echter begrijp ik nu via de chat, dat ik niet kan wijzigen ivm Hussel. Ik heb via de chat navraag gedaan hierover, omdat ik op Tweakers las dat er in het eerste contractjaar niet gewijzigd kon worden. Ik baal hier dus wel een beetje van, ik zou graag het pakket wijzigen zodra de eerste 6 maanden geweest zijn.
Nu vraagt men zich vast af, waarom heb je het duurste 4k abonnement besteld? Dit is omdat wij graag de 4k ontvanger zouden gebruiken, en het pakket op deze manier goed zouden kunnen testen.
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel