Beantwoord

Klopt het dat ik KPN om 22.15 aan de deur had? Omgeving Schagen

  • 22 February 2022
  • 4 reacties
  • 275 keer bekeken

Ik vraag mij af of het normaal is dat medewerkers van de KPN om 22.15 nog aan de deur bellen in Schagen ?   Ik vind dat gek dat ze om die tijd nog aanbellen.

Waarvoor ze kwamen weet ik niet, ik heb de deur meteen dicht gedaan.

Nu wil ik weten of dit een normale gang van zaken is van de KPN ?

 

icon

Beste antwoord door LaurensZalm 23 February 2022, 00:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Weet u iets van een eventueele afspraak, Zijn ze glasvezel aan het aanleggen in de wijk.

Eigelijk zal er altijd wel iets bekend moeten zijn, Het is een... Opvallende.. tijd inderdaad.

Kijk als ze glasvezel in de wijk aan het aanleggen zijn kan het wel eens dat de heren tot laat bezig zijn en dat ze dan om deze tijd net bij u zijn, Maargoed dan weet u ook dat ze hiermee bezig zijn/gaan..

Als dit niet van toepassing is denk ik dat het goed u dat u ze de deur geweigerd heeft.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Daan Dijkstra, welkom. 

Dat is wel opvallend laat inderdaad.

Wel is het zo dat als er glasvezel in de buurt wordt aangelegd, een monteur zelf bij de deuren langs gaat om toestemming te vragen/een afspraak in te plannen. Het kan zijn dat deze persoon 's avonds nog eens bij de huizen langs ging die overdag niet thuis waren. Toch blijf ik het een aparte tijd vinden. 

Glasvezels was hier niet van toepassing.

Reputatie 7
Badge +13

Dan is het inderdaad heel vreemd! @Daan Dijkstra, goed dat je de deur weer hebt dicht gedaan.