Beantwoord

Korting op abonnementsgeld vanwege snelheid

  • 2 April 2019
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Waarom geeft KPN geen kortingen op abonnementsgeld als je KPN compleet heb en in een buitengebied zit waar je slechts 13 mb download snelheid heb terwijl het abonnement 100 mb aangeeft?
Ook wordt er al jaren gesproken dat er versterkers in de kasten zouden komen.
Het zou de KPN sieren dat zij hiemee rekening houden.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 April 2019, 19:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond gvdbie, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

KPN geeft een korting van € 5,00 op het moment dat de verwachten snelheid minder dan 12Mbit/s is. Helaas geldt het dus niet voor 13Mbit/s of hoger.. Ergens moet de grens getrokken worden, en in jouw geval zit je er nét boven. Daarnaast is een voorwaarde, voor die korting, dat je het Internet of Internet en TV Basis abonnement afneemt. Bij een hoger abonnement kan het namelijk niet worden toegevoegd.

Je kan, na enkele maanden, wel je abonnement verlagen indien je dat wil. Zo maak je in ieder geval minder kosten qua abonnement, mits je niet allemaal extra pakketten erbij gaat nemen.

Natuurlijk werken we er hard aan om overal een geschikte lijn te leggen met een acceptabele snelheid. Echter, zijn er veel plekken en kunnen we niet alles tegelijkertijd. Indien je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer kan ik voor je kijken of er dit jaar wellicht iets gepland staat. Zonder die informatie kan ik dat helaas niet, dan moet ik gokken waar je woont 😉
Ik zou in dit geval een kunnen voorstellen dat voor een je het abonnementsgeld betaald voor Internet en TV basis met de opties voor internet en TV
Als mijn TV aan staat en ik ben op mijn computer bezig zakt mijn download snelheid naar 9,85 mb en de uploadsnelheid naar 0,91 mb.
Reputatie 7
Badge +21
@gvdbie ik begrijp waar je naartoe wil maar we kunnen de pakketten niet per klant aanpassen. Dit is technisch gezien niet mogelijk. Je kan de opties erbij nemen, maar bij de meeste extra opties (bij Internet en TV Basis) betaal je dan wel. Maar dan betaal je niet onbewust voor de hogere snelheid, die je helaas niet kan halen.

Reageer