Beantwoord

Kosten Installatie ISRA punt

  • 8 December 2020
  • 5 reacties
  • 777 keer bekeken

Goedenavond,

 

Mogelijk wensen wij over te stappen naar KPN, alvorens deze stap te nemen ben ik benieuwd hoeveel kosten gepaard gaan met het plaatsen van een eventuele nieuwe aansluitpunt of aanpassen van de huidige aansluitpunt, hieronder een foto van de huidige aansluitpunt (we hebben overigens momenteel Ziggo als provider, hiervoor wordt de rechter aansluitpunt op de foto gebruikt).

 

Wil voorkomen dat we overstappen naar KPN en er vervolgens vele kosten bijkomen i.v.m. nodige aanpassingen / vernieuwingen v.w.b. de aansluitpunt.

Alvast bedankt voor de terugkoppeling.

Vriendelijke groet, Jan

 

Foto 1

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 December 2020, 22:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Jan, welkom hier. 

Voor het afmonteren van een ISRA daar verwacht ik geen kosten, ik ga er nu vanuit dat er wel een signaal binnenkomt op die kabels en dat er niet ergens een kabelbreuk is. Overigens kun je gerust een bestelling plaatsen, mochten er wel hoge kosten komen dan kun je dit altijd weigeren en van de bestelling afzien. 

Reputatie 7
Badge +24

Tijdens bestellen goed opletten dat de verwachte snelheid hoog genoeg is. Anders kun je er beter nog ff over nadenken.

Alex, Nick,

 

Dank voor jullie reacties, hoogstwaarschijnlijk zal een monteur wel benodigd zijn voor het aansluiten, zeker als het een aansluiting betreft op de linker ISRA op de foto, als dit dan ook de juiste is voor een KPN aansluiting? Wat voor kosten kan ik hiervoor inschatten, ervan uitgaande dat er geen kabelbreuk is?

Alvast dank,

Jan

Reputatie 7
Badge +24

Zonder kabelbreuk verwacht ik geen kosten, het wordt ongeveer zoiets: 

 

 

Dag Alex

Dank voor jouw snelle terugkoppeling.

Gr. Jan