Vraag

Kosten op wijzigingsbevestiging ongelijk aan aanbod op site

  • 17 November 2020
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Goedenavond,

 

Via mijn KPN heb ik mijn abonnement gewijzigd. Hier werd voor 3 maanden 4,99 korting aangeboden op het opnemenpakket en 5 euro entertainment voordeel. De korting op het opnemenpakket is niet opgenomen in de bevestigingsmail (document genaamd BELANGRIJK - GEGEVENSOVERZICHT). Graag herstel van de wijziging zodat het overeenkomt met het aanbod.

 

Met vriendelijke groet,

Renate


3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hi @RenateW, welkom op het forum! Wat gek dat de korting van het Opnemenpakket niet terugkomt. Ik ga even kijken of ik dit voor je kan rechtzetten. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik aan de slag. 

@Job_ Mijn profiel is ingevuld, inclusief klantnummer voor tv/internet. Heb je alle gegevens?

Reputatie 4
Badge +5

Yes, dank je wel! Wat gek dat de korting bij het Opnemenpakket niet aan is gegaan. Ik heb nu een vergoeding van € 15,- doorgevoerd (3 maanden x € 4,99 Opnemenpakket). Dit is zichtbaar op je eerstvolgende factuur. Helaas kon ik de korting niet aanzetten nu de betaalde versie van het Opnemenpakket al aanstaat, ik moest het dus via deze weg rechttrekken. Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. 

Reageer